Powrót do Sports Direct Polska
Logo
Powrót do Sports Direct Polska

Jak możemy pomóc?

  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
    • zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
    • Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami
  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
      Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
      Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
      Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
      Zrealizowane zamówienia
      Próbuję zwrócić zamówienie, ale pojawia się komunikat, że moje zamówienie nie zostało znalezione.

      Jesteśmy świadomi, że niektórzy klienci mają problemy z płatnością podczas próby zorganizowania zwrotu.

      Jest to znany problem, ale zapewniamy, że nasze zespoły techniczne pracują nad jego rozwiązaniem tak szybko, jak to możliwe. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jeśli napotkasz ten problem, zalecamy ponowne spróbowanie po upływie jednego dnia.

      Jeśli jednak nie masz zbyt wiele czasu na zorganizowanie zwrotu, możesz samodzielnie zorganizować zwrot, korzystając z preferowanej usługi pocztowej. Aby to zrobić:

      Prosimy o bezpieczne zapakowanie przesyłki, upewniając się, że produkt nadaje się do wysyłki, a oryginalne opakowanie i etykiety są nienaruszone.

      Do przesyłki prosimy dołączyć list, aby zespół ds. zwrotów mógł zidentyfikować Państwa i Państwa zamówienie. W liście prosimy podać numer zamówienia, kod pocztowy i powód zwrotu.

      Prosimy wybrać preferowaną firmę kurierską i zorganizować wysyłkę przesyłki na następujący adres:


      Frasers Group

      Customer Returns

      Unit D,

      Brook Park East,

      Shirebrook

      NG20 8RY


      Dla własnego spokoju zachęcamy również do skorzystania z usługi pocztowej z możliwością śledzenia przesyłki oraz zachowania dowodu zwrotu na wypadek, gdyby był potrzebny w przyszłości.


      WAŻNE: Zwroty są sprawdzane po otrzymaniu, więc w razie wątpliwości prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów online.

      Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

      Wyślij opinię
      Przykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.

      Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie

      Wyślij opinię

      Dziękujemy za opinię.

      Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.

      Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.

      Nadal chcesz się z nami skontaktować?
    • Informacje o produkcie
      Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
      Zwroty
    • zwrot
      zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
      Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
      Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
      Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
      Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
      Regulamin
    • Inne zasady
      Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
      POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Dołącz plik
Anuluj
Liczba wyświetleń artykułu