-
dostawa i odbiór
-
Metody dostawy
Metody dostawy
-
Dostawa FAQ
Dostawa FAQ
-
Metody dostawy
-
Zamówienia i płatności
-
Składanie zamówień
Składanie zamówień
-
Zrealizowane zamówienia
Zrealizowane zamówieniaPróbuję zwrócić zamówienie, ale pojawia się komunikat, że moje zamówienie nie zostało znalezione.
Jesteśmy świadomi, że niektórzy klienci mają problemy z płatnością podczas próby zorganizowania zwrotu.
Jest to znany problem, ale zapewniamy, że nasze zespoły techniczne pracują nad jego rozwiązaniem tak szybko, jak to możliwe. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jeśli napotkasz ten problem, zalecamy ponowne spróbowanie po upływie jednego dnia.
Jeśli jednak nie masz zbyt wiele czasu na zorganizowanie zwrotu, możesz samodzielnie zorganizować zwrot, korzystając z preferowanej usługi pocztowej. Aby to zrobić:
Prosimy o bezpieczne zapakowanie przesyłki, upewniając się, że produkt nadaje się do wysyłki, a oryginalne opakowanie i etykiety są nienaruszone.
Do przesyłki prosimy dołączyć list, aby zespół ds. zwrotów mógł zidentyfikować Państwa i Państwa zamówienie. W liście prosimy podać numer zamówienia, kod pocztowy i powód zwrotu.
Prosimy wybrać preferowaną firmę kurierską i zorganizować wysyłkę przesyłki na następujący adres:
Frasers Group
Customer Returns
Unit D,
Brook Park East,
Shirebrook
NG20 8RY
Dla własnego spokoju zachęcamy również do skorzystania z usługi pocztowej z możliwością śledzenia przesyłki oraz zachowania dowodu zwrotu na wypadek, gdyby był potrzebny w przyszłości.
WAŻNE: Zwroty są sprawdzane po otrzymaniu, więc w razie wątpliwości prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów online.
Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie
Wyślij opinięPrzykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie
Wyślij opinięDziękujemy za opinię.
Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.
Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Nadal chcesz się z nami skontaktować?
-
Informacje o produkcie
Informacje o produkcie
-
Składanie zamówień
-
Zwroty i refundacje
-
Zwroty
Zwroty
-
zwrot
zwrot
-
Zwroty
-
Personalizacja
-
Personalizacja
Personalizacja
-
Personalizacja
-
Sklepy i usługi
-
Informacje o sklepie
Informacje o sklepie
-
Informacje o sklepie
-
Moje konto
-
Pierwsze kroki
Pierwsze kroki
-
Problemy techniczne
Problemy techniczne
-
Pierwsze kroki
-
Zasady dotyczące witryny
-
Regulamin
Regulamin
-
Inne zasady
Inne zasady
-
POLITYKA PRYWATNOŚCI
POLITYKA PRYWATNOŚCI
-
Regulamin