Skontaktuj się z nami
Opcje dostawy

Opcje dostawy są prezentowane na etapie realizacji zamówienia. Nie wszystkie opcje dostawy mogą być dostępne; mogą być one zależne od wybranego produktu lub regionu.

Najbardziej aktualne informacje na temat dostawy można znaleźć przy składaniu zamówienia.


Opcja dostawy
Zamów przed
Czas dostawy
Koszt
Dostawa standardowa
23:59
3 do 7 dni
53,95 zł

Z wyłączeniem świąt państwowych.

Uwaga: Po złożeniu zamówienia nie będzie możliwości wprowadzenia żadnych zmian, w tym opcji dostawy i łączenia kosztów dostawy dla wielu zamówień.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Gdzie jest moje zamówienie?
  1. Sprawdź szacowaną datę dostawy
    Szacowana data dostawy będzie widoczna w wysyłanych przez nas wiadomościach e-mail. Data ta jest obliczana na podstawie godziny złożenia zamówienia oraz wybranej usługi dostawy (np. następnego dnia).
    Należy pamiętać, że jest to tylko szacowana data dostawy. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie na czas, ale pamiętaj, że może to potrwać dłużej, szczególnie w okresach wzmożonego ruchu.
  2. Moje zamówienie zostało wysłane, ale jeszcze go nie otrzymałem.
    Będziesz mógł śledzić status swojej paczki za pomocą linku do śledzenia paczki. Jeśli szukasz tego linku, znajdziesz go tutaj:
  • W wiadomościach e-mail wysyłamy potwierdzenie wysłania zamówienia.
  • W historii zamówień w sekcji Moje konto kliknij opcję Śledź swoje zamówienie.

Większość przewoźników, z którymi współpracujemy, będzie na bieżąco informować Cię za pośrednictwem poczty elektronicznej o postępach w realizacji zamówienia. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie ma Cię w domu, przewoźnicy poinformują Cię, że próbowali dostarczyć przesyłkę i poinstruują co należy zrobić dalej.


Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Śledzenie dostawy

Będziesz mógł śledzić status swojej paczki za pomocą linku do śledzenia paczki. Jeśli szukasz tego linku, znajdziesz go tutaj:

  • W wiadomościach e-mail wysyłamy potwierdzenie wysłania zamówienia.
  • W historii zamówień w sekcji Moje konto kliknij opcję Śledź swoje zamówienie.

Większość przewoźników, z którymi współpracujemy, będzie na bieżąco informować Cię za pośrednictwem poczty elektronicznej o postępach w realizacji zamówienia. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie ma Cię w domu, przewoźnicy poinformują Cię, że próbowali dostarczyć przesyłkę i poinstruują co należy zrobić dalej.

W przypadku wybrania opcji "Kliknij & Odbierz" i dotarciu zamówienia do wybranego przez Ciebie sklepu, powiadomimy Cię, że zamówienie jest gotowe do odbioru, wysyłając wiadomość e-mail o treści "Gotowe do odbioru".

Uwaga: jeśli podczas dokonywania płatności podałeś nieprawidłowy adres e-mail, niestety nie będziemy mogli wysłać Ci wiadomości e-mail dotyczącej tego zamówienia.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Czy mogę śledzić dostawę za granicę?

Ułatwiamy śledzenie przesyłki bez względu na to, gdzie się ona znajduje. Po przetworzeniu przez nas zamówienia powinieneś otrzymać wiadomość e-mail z informacją o numerze referencyjnym przesyłki.

Skorzystaj z tego numeru referencyjnego, aby śledzić status dostawy.

Nasi międzynarodowi kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Dlaczego moje zamówienie jest opóźnione?

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie na czas, ale pamiętaj, że w niektórych przypadkach może to potrwać dłużej, np:

  • W okresach wzmożonego ruchu - gdy jest duża ilość zamówień.
  • W okresie prac systemowych - w rzadkich przypadkach możemy być zmuszeni do wprowadzenia ważnych zmian w systemie, które wpływają na sposób zarządzania zamówieniami. W tym czasie mogą wystąpić opóźnienia.
  • Złe warunki pogodowe - gdy wysyłka produktów w całym kraju może być utrudniona.

O postępach w realizacji zamówienia będziemy Ciebie informować drogą mailową.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Opłaty celne i należności przywozowe

W przypadku zamówień spoza UE mogą obowiązywać cła importowe i podatki, które należy uiścić, aby otrzymać przesyłkę. Opłaty te są zwykle pobierane, gdy zamówienie dotrze na adres dostawy. Użytkownik będzie odpowiedzialny za ich uiszczenie.

Nie mamy kontroli nad tymi opłatami i nie możemy przewidzieć ich wysokości. W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt z lokalnym urzędem celnym przed złożeniem zamówienia.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Dlaczego moje zamówienie lub przedmiot zostały zwrócone do nadawcy?

Nasi partnerzy podejmą trzy próby dostarczenia zamówienia. 

Czasami mogą wystąpić problemy ze znalezieniem lub uzyskaniem dostępu do adresu dostawy, a jeśli próby te nie powiodą się, zamówienie zostanie zwrócone.

Zdarza się, że zamówienie zostaje uszkodzone w transporcie i nie może zostać ono dostarczone.

Będziesz w stanie zweryfikować powód zwrotu za pomocą linku do śledzenia otrzymanego w wiadomości e-mail dotyczącej wysyłki.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu kurier nie dostarczy paczki, zostawi on informację, że zamówienie zostało do nas zwrócone. 

Niestety, zamówienie, które zostało zwrócone do nas przez kuriera, nie może zostać ponownie wysłane do naszych klientów, ale zwrot środków zostanie dokonany w całości po przetworzeniu go przez zespół magazynu. 

Jeśli potrzebujesz tych przedmiotów, prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Moja przesyłka jest wyświetlana jako dostarczona, ale jej nie otrzymałem.

Przykro nam, że nie otrzymałeś przesyłki. Być może kurier dostarczył przesyłkę w bezpieczne miejsce lub do sąsiada.

Sprawdź okolice swojej nieruchomości, paczka mogła zostać pozostawiona w bezpiecznym miejscu. Warto również sprawdzić informacje o dostawie w ramach śledzenia, ponieważ wszelkie zdjęcia dostawy zrobione przez kuriera mogą pomóc w zidentyfikowaniu miejsca pozostawienia paczki.

Prosimy również o skontaktowanie się z sąsiadami, ponieważ kurier mógł zostawić u nich przesyłkę.

Jeśli po sprawdzeniu powyższych informacji nadal potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który chętnie Ci pomoże. 

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Jak zastosować kod rabatowy?

Jeśli korzystasz z kodu promocyjnego, który jest obecnie dostępny na naszej stronie internetowej, można go dodać do "koszyka". Wystarczy wpisać kod promocyjny w polu pod "całkowitą" kwotą zamówienia, a następnie wybrać opcję "Zastosuj". 

Jeśli zamówienie spełnia wymagania dotyczące kodu, rabat zostanie zastosowany do zamówienia i będzie widoczny w "podsumowaniu zamówienia":

Niektóre z naszych kodów ofertowych wymagają zalogowania się na swoje konto online, aby otrzymać zniżkę. Upewnij się, że zalogowałeś się przy użyciu adresu e-mail, na który otrzymałeś ofertę.

Po wybraniu opcji dostawy zostaną wyświetlone wszystkie dostępne opcje płatności za zamówienie. Wybierz opcję "Zastosuj kod promocyjny", wprowadź podany kod, a następnie wybierz opcję "Zastosuj".


Uwaga:

Zasady i warunki mają zastosowanie do wszystkich naszych promocji i wyprzedaży. Niektóre marki lub działy mogą być wyłączone z naszych promocji. Wszystkie promocje są uzależnione od dostępności towaru, a kody promocyjne nie mogą być honorowane po dacie ich zakończenia.

Jeśli wybrałeś produkt z kategorii Outlet / Przecena, ale nie widzisz oczekiwanego rabatu podczas realizacji zakupu.  


Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Czym jest uwierzytelnianie płatności

Uwierzytelnianie płatności lub zabezpieczenie 3D to metody zapobiegające oszustwom wprowadzane przez wydawców kart.

  • Verified by VISA (VbV) i MasterCard Secure Code (MSC) działają w ten sam sposób, wykorzystując hasła ustawione u dostawcy karty w celu ochrony podczas zakupów online. Podczas dokonywania zakupów w naszym sklepie konieczne będzie wprowadzenie hasła podczas procesu płatności.
  • Jak aktywować kartę?
  • Kartę należy zarejestrować w witrynie dostawcy karty, wybierając opcję ustawienia uwierzytelniania płatności. Zostaniesz poproszony o podanie danych karty i ustawienie hasła. Po zarejestrowaniu karty, podczas zakupów online w przyszłości wystarczy wprowadzić hasło.
  • Z kim mogę się skontaktować w celu uzyskania dalszych informacji?
  • Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat procesu uwierzytelniania płatności, skontaktuj się bezpośrednio z wydawcą karty.

Jeśli Twoja karta zostanie odrzucona przez nasz system przetwarzania płatności online, sprawdź dokładnie, czy wszystkie wprowadzone dane są zgodne z danymi rozliczeniowymi.

Jeśli masz pewność, że używasz ważnej karty, spróbuj ponownie przy użyciu tej samej karty kredytowej lub debetowej lub złóż zamówienie ponownie przy użyciu innej karty. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z dostawcą karty.

Nie mamy kontroli nad procesem uwierzytelniania płatności, więc nie będziemy w stanie pomóc w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących uwierzytelniania.

Należy pamiętać, że zamówienie zostanie przetworzone dopiero po otrzymaniu autoryzacji od wystawcy karty płatniczej w celu przetworzenia płatności.


Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Kwestie płatności

Jeśli podczas dokonywania płatności kartą otrzymujesz komunikaty o błędach, sprawdź poniższe kwestie:

  • Adres zarejestrowany na karcie jest zgodny z adresem rozliczeniowym w zakładce Moje konto/na zamówieniu.
  • Prawidłowo wprowadzasz dane karty, np. datę ważności i kod zabezpieczający z tyłu karty.
  • Jeśli bank odrzucił płatność, należy skontaktować się z dostawcą karty, aby uzyskać więcej informacji.
  • Spróbuj użyć innej karty lub metody płatności.

Jeśli po sprawdzeniu wszystkich powyższych rozwiązań nadal występują problemy, skontaktuj się z nami i podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących błędu:

  • Wyświetlany komunikat o błędzie
  • Opis problemu
  • Jakiej metody płatności próbujesz użyć
  • Jakie produkty chcesz kupić?
  • Z jakiej przeglądarki internetowej korzystasz lub czy używasz naszej aplikacji
  • Wszelkie inne szczegóły, które mogą być przydatne

Uwaga: W przypadku problemów z dokonaniem płatności za pomocą systemu PayPal lub Frasers Plus należy skontaktować się bezpośrednio z tymi podmiotami.


Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Dlaczego mój bank pokazuje dwie opłaty za moje zamówienie?

Płatność za przedmiot przyjmujemy dopiero po jego przetworzeniu. Jednak w międzyczasie, przed przetworzeniem, pobieramy autoryzację. Autoryzacja będzie widoczna na wyciągu bankowym jako rezerwacja środków, która przydziela pieniądze do zamówienia. Środki zostaną następnie pobrane, gdy przetworzymy przedmiot(y) do dostawy. Czasami jest to widoczne jako dwie opłaty i zostanie skorygowane w ciągu 2-5 dni roboczych. 

W przypadku, gdy nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, niezwłocznie skontaktujemy się z bankiem użytkownika, aby zażądać od niego anulowania autoryzacji. Jeśli po kilku dniach autoryzacja nadal obowiązuje, należy skontaktować się z bankiem, aby zażądać od niego anulowania płatności.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Czy mogę anulować lub wprowadzić zmiany w zamówieniu?

Muszę anulować zamówienie

Po złożeniu zamówienia natychmiast rozpocznie się jego przetwarzanie w systemie, abyśmy mogli jak najszybciej je dostarczyć.

W zależności od statusu zamówienia możemy być w stanie je anulować. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, abyśmy mogli to sprawdzić.

Jeśli zamówienie zostało już wysłane lub zaczęło przechodzić przez nasz zautomatyzowany proces realizacji, nie będziemy mogli go anulować. Szczegółowe informacje na temat sposobu zwrotu otrzymanego zamówienia można znaleźć w naszej polityce zwrotów.

Muszę zmienić adres

Nie możemy zmienić adresu dostawy po złożeniu zamówienia. Jeśli obawiasz się, że będziesz niedostępny, niektórzy przewoźnicy mogą zostawić Twoją paczkę u sąsiada lub w bezpiecznym miejscu. Użyj przycisku "Kliknij, aby śledzić zamówienie" w wiadomości e-mail "Zamówienie wysłane", aby sprawdzić, czy te opcje są dostępne.

Jeśli nie możesz już uzyskać dostępu do wybranego adresu, skontaktuj się z działem obsługi klienta, a my poprosimy naszego partnera dostawczego o zwrot zamówienia z powrotem do nas w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy. Należy pamiętać, że jeśli jest to możliwe, może to potrwać do 14 dni. Jeśli nadal chcesz złożyć zamówienie, musisz złożyć je ponownie, ponieważ możemy wysłać je tylko na adres podany przy składaniu zamówienia.

Muszę zmienić zamówienie

Po złożeniu zamówienia nie możemy wprowadzać w nim żadnych zmian, w tym:

  • Dodawanie lub usuwanie produktów,
  • Zmiana kolorów lub rozmiarów
  • Zmiana opcji dostawy
  • Stosowanie rabatów promocyjnych
  • Zmiana adresu e-mail wprowadzonego dla tego zamówienia


Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Zastosuj kartę podarunkową, kupon lub notę kredytową

Karta podarunkowa/sklepowa nota kredytowa

Po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu opcji dostawy zostaniesz przeniesiony do sekcji płatności. Wyświetlone zostaną wszystkie dostępne opcje płatności za zamówienie. Wybierz opcję "Użyj karty podarunkowej lub eVouchera" i wprowadź kod eVouchera/noty kredytowej oraz numer PIN, a następnie wybierz opcję "Zrealizuj voucher podarunkowy". Jeśli nie masz pewności, gdzie możesz znaleźć kod eVouchera i pin, sprawdź nasze FAQ - Gdzie znajdę kod vouchera i pin?

Możesz dodać maksymalnie 10 kodów, jeśli chcesz zastosować więcej eVoucherów/kart podarunkowych/not kredytowych do tego samego zamówienia, wykonaj powyższe kroki ponownie dla każdego kodu.

Przedpłacona karta Mastercard / zbliżeniowa karta podarunkowa trzeciej strony


Jeśli korzystasz ze zbliżeniowej karty podarunkowej innego sprzedawcy, wybierz opcję "Karta kredytowa/debetowa" i wprowadź dane zbliżeniowej karty podarunkowej, tak jak w przypadku karty bankowej/kredytowej.

Uwaga: Nie możemy dodawać kodów promocyjnych ani rabatów po złożeniu zamówienia.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Gdzie znajdę kod kuponu i pin?

eVoucher

Jeśli korzystasz z eVouchera, kod i pin można znaleźć w szarym polu w otrzymanej wiadomości e-mail. Będzie on wyglądał mniej więcej tak:

Jeśli korzystasz ze zbliżeniowej karty podarunkowej od zewnętrznego sprzedawcy, działa ona jak karta bankowa/kredytowa. Jeśli masz trudności z ich użyciem, sprawdź: Zastosuj kartę podarunkową, eVoucher lub notę kredytową.

Karta podarunkowa

Jeśli korzystasz z karty podarunkowej zakupionej w sklepie, kod i pin można znaleźć na odwrocie karty pod kodem kreskowym. Aby ujawnić numer PIN, należy zdrapać srebrną ramkę.

Nota kredytowa sklepu

Jeśli wcześniej zwróciłeś przedmiot do sklepu i otrzymałeś notę kredytową, możesz z niej skorzystać online tylko wtedy, gdy na nocie kredytowej znajduje się 4-cyfrowy kod PIN. Można go znaleźć na nocie kredytowej dostarczonej przez sklep wraz z pokwitowaniem zwrotu.


Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Próbuję zwrócić zamówienie, ale pojawia się komunikat, że moje zamówienie nie zostało znalezione.

Jesteśmy świadomi, że niektórzy klienci mają problemy z płatnością podczas próby zorganizowania zwrotu.

Jest to znany problem, ale zapewniamy, że nasze zespoły techniczne pracują nad jego rozwiązaniem tak szybko, jak to możliwe. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jeśli napotkasz ten problem, zalecamy ponowne spróbowanie po upływie jednego dnia.

Jeśli jednak nie masz zbyt wiele czasu na zorganizowanie zwrotu, możesz samodzielnie zorganizować zwrot, korzystając z preferowanej usługi pocztowej. Aby to zrobić:

Prosimy o bezpieczne zapakowanie przesyłki, upewniając się, że produkt nadaje się do wysyłki, a oryginalne opakowanie i etykiety są nienaruszone.

Do przesyłki prosimy dołączyć list, aby zespół ds. zwrotów mógł zidentyfikować Państwa i Państwa zamówienie. W liście prosimy podać numer zamówienia, kod pocztowy i powód zwrotu.

Prosimy wybrać preferowaną firmę kurierską i zorganizować wysyłkę przesyłki na następujący adres:


Frasers Group

Customer Returns

Unit D,

Brook Park East,

Shirebrook

NG20 8RY


Dla własnego spokoju zachęcamy również do skorzystania z usługi pocztowej z możliwością śledzenia przesyłki oraz zachowania dowodu zwrotu na wypadek, gdyby był potrzebny w przyszłości.


WAŻNE: Zwroty są sprawdzane po otrzymaniu, więc w razie wątpliwości prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów online.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Otrzymałem niewłaściwy przedmiot

Jeśli otrzymany przedmiot różni się od zamówionego lub oczekiwanego:

W przypadku zamówień złożonych online - prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w ciągu 28 dni od daty dostawy, podając szczegółowe informacje na temat otrzymanego niewłaściwego produktu, a my zbadamy tę sprawę.

Kontaktując się z nami, prosimy również o dostarczenie wyraźnego zdjęcia przedstawiającego zabezpieczenia produktu i kod produktu, abyśmy mogli lepiej Ci pomóc.

Należy pamiętać, że niektóre produkty mogą być dostarczane w nieco innym kolorze lub stylu niż na zdjęciu online. Informacje na ten temat znajdują się w opisie produktu, dlatego zalecamy ich sprawdzenie przed skontaktowaniem się z nami w celu uniknięcia rozczarowania.

W przypadku zamówień zakupionych w sklepach - prosimy o wizytę w sklepie z produktem i dowodem zakupu, aby uzyskać pomoc.


Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Brakuje produktów w moim zamówieniu

Przykro nam, że w zamówieniu brakuje niektórych produktów.

Przed skontaktowaniem się z naszym działem obsługi klienta, prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail, ponieważ powiadomimy Cię, jeśli jakiekolwiek przedmioty zostały wysłane osobno (jeśli Twoje zamówienie zawiera więcej niż jeden przedmiot) lub przedmiot był niedostępny podczas pakowania. 

Jeśli spojrzysz na swoją wiadomość e-mail i zauważysz, że w kolumnie ilości na fakturze znajduje się "0", oznacza to, że nie mieliśmy zapasów produktu do wysłania do Ciebie w momencie wysyłki.

Jeśli list przewozowy wskazuje, że jakiś przedmiot powinien znajdować się w przesyłce, ale tak nie jest, skontaktuj się z nami. Pamiętaj, aby podać wszelkie informacje o brakujących produktach, w tym o produktach, które już otrzymałeś z zamówienia.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Dlaczego moje zamówienie lub przedmiot zostały anulowane?

Zamówienie mogło zostać anulowane z jednego z poniższych powodów:

  • Produkty są niedostępne w momencie pakowania zamówienia
  • Produkty nie są dostępne do wysyłki poza Wielką Brytanię
  • Adres rozliczeniowy nie zgadza się z danymi zapisanymi przez dostawcę usług płatniczych.

Otrzymasz wiadomość e-mail "Zamówienie anulowane", aby potwierdzić, które pozycje zostały anulowane, a oczekująca kwota płatności zostanie zwrócona. Prosimy o odczekanie 2-5 dni roboczych na rozliczenie płatności. 

Uwaga: Jeśli Twój przedmiot został objęty wyprzedażą, a następnie anulowany z powodu wyczerpania zapasów, nie będziemy w stanie zaproponować tej ceny, jeśli przedmiot powróci do magazynu po zakończeniu wyprzedaży.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Moje zamówienie zostało anulowane, ale wygląda na to, że opłata została pobrana.

Jeśli zamówienie zostało anulowane, w ciągu 2-5 dni roboczych otrzymasz zwrot pieniędzy na oryginalną metodę płatności. 

Czas może zależeć od procesów bankowych. 

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Nie otrzymałem karty podarunkowej

Jeśli nie otrzymałeś karty podarunkowej lub eVouchera, sprawdź folder wiadomości-śmieci swój lub odbiorcy.

Jeśli nadal nie możesz go znaleźć, skontaktuj się z nami, a chętnie pomożemy.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Mój przedmiot jest niekompletny lub brakuje w nim części

Jeśli przedmiot nie został dostarczony w stanie kompletnym:

W przypadku zamówień złożonych online - prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w ciągu 28 dni od dostarczenia przesyłki. Kontaktując się z nami, prosimy o podanie szczegółów dotyczących brakującej części i dołączenie zdjęcia paczki/opakowania przedmiotu wykazującego jakiekolwiek oznaki uszkodzenia, abyśmy mogli lepiej zrozumieć problem i udzielić dalszej pomocy.

W przypadku zamówień zakupionych w sklepach - prosimy o wizytę w sklepie z produktem i dowodem zakupu, aby uzyskać pomoc.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Mój przedmiot jest wadliwy

W przypadku stwierdzenia usterki zamówionego produktu:

W przypadku zamówień złożonych online - prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, podając szczegółowe informacje na temat produktu i usterki, a my zbadamy tę sprawę.

Kontaktując się z nami, prosimy również o dostarczenie wyraźnych zdjęć przedstawiających usterkę, abyśmy mogli lepiej Ci pomóc.

Należy pamiętać, że wszystkie produkty zostaną sprawdzone podczas zwrotu, a w przypadkach, gdy produkt został uszkodzony lub spowodowany zużyciem, produkty zostaną zwrócone.

W przypadku zamówień zakupionych w sklepach - prosimy o wizytę w sklepie z produktem i dowodem zakupu, aby uzyskać pomoc.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Próbuję zwrócić zamówienie, ale pojawia się komunikat, że nie zostało ono znalezione.

Zdajemy sobie sprawę, że niektóre zamówienia klientów nie są jeszcze wyświetlane na naszym portalu zwrotów. Błąd może wyglądać podobnie do tego:

Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane w ciągu ostatnich kilku dni i widzisz ten błąd - zalecamy sprawdzenie go za kilka dni i ponowną próbę. Twoje zamówienie zostanie wyświetlone, tylko zajmie to kilka dni dłużej niż zwykle.

Nasze zespoły obsługi klienta nie mają wpływu na opóźnienie, więc nie są w stanie zaplanować zwrotu.

Zapewniamy, że nasze zespoły techniczne pracują nad rozwiązaniem tego problemu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Jak znaleźć swój rozmiar?

Rozmiary różnią się w zależności od marki i stylu.

Mamy przewodnik po rozmiarach, który pokaże Ci rozmiary odzieży i obuwia, aby pomóc Ci podjąć świadomą decyzję o zakupie.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Towar niedostępny?

Na naszej stronie internetowej na bieżąco aktualizujemy nasze najnowsze stany magazynowe. Jeśli nie możesz znaleźć produktu, rozmiaru lub koloru, którego szukasz, zachęcamy do sprawdzenia strony w późniejszym terminie.

Nasze sklepy sprzedają również szeroki asortyment towarów, który różni się w zależności od sklepu. Zachęcamy do odwiedzenia lokalnego sklepu, aby zobaczyć, co jest dostępne.

Niestety, nasz Dział Obsługi Klienta nie jest w stanie sprawdzić dostępności towaru w poszczególnych sklepach.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Przewodnik po rozmiarach
Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Informacje o produkcie

Większość informacji o naszych produktach można znaleźć na naszej stronie internetowej, przeglądając stronę produktu. Obejmuje to zdjęcia przedstawiające wygląd produktu. Pokazujemy również więcej informacji w opisie produktu lub w specyfikacji produktu, takich jak materiały, rozmiary itp.

Jeśli sprawdziłeś stronę internetową i nadal potrzebujesz dodatkowych informacji, które nie zostały uwzględnione, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, abyśmy mogli Ci pomóc.

Podczas kontaktu pomocne może być dostarczenie wyraźnego obrazu / zrzutu ekranu przedstawiającego produkt, z którym potrzebujesz pomocy, abyśmy mogli lepiej Ci pomóc.

Uwaga: Dział Obsługi Klienta nie jest w stanie doradzić, które produkty należy kupić.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Dlaczego ceny produktów w sklepie nie zawsze są takie same jak w Internecie?

Zapasy i ceny w naszych sklepach są zarządzane niezależnie od zapasów i cen online.

Oznacza to, że wyprzedaż może obowiązywać wyłącznie online dla niektórych produktów lub sklep może mieć wyprzedaż, która nie obowiązuje online.

W rezultacie ceny w sklepie mogą się różnić od cen online.

Sklep internetowy i sklepy stacjonarne podlegają odrębnym zasadom i w związku z tym nie oferujemy dopasowywania cen ani negocjowania cen produktów.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Muszę zwrócić przedmiot zakupiony online

Masz 28 dni

na zwrot przedmiotu

Płacisz od 4,99 GBP za zwrot

Po zwrocie należy odczekać

14 dni na zwrot pieniędzy

https://sportsdirect.returns.international/pro 

Jak zwrócić zamówienie złożone online

1Bezpiecznie zapakuj swoje przedmioty, aby były bezpieczne do wysyłki. Przedmioty nie mogą być używane, noszone ani prane i muszą być w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży, w oryginalnym opakowaniu z dołączonymi wszystkimi metkami.
2
Naciśnij przycisk "ROZPOCZNIJ ZWROT" i zaloguj się do portalu zwrotów, podając numer zamówienia i adres e-mail.
3
Postępuj zgodnie z instrukcjami na portalu zwrotów, aby zaplanować zwrot i wygenerować etykietę zwrotu. Zawiera ona również instrukcje dotyczące dalszych działań.
4Zwróć paczkę i odczekaj 14 dni na przetworzenie zwrotu. Automatycznie będziemy informować Cię na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Inne ważne informacje dotyczące zwrotów

  • W przypadku wystąpienia problemu lub niedoskonałości otrzymanego przedmiotu, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania pomocy, podając pełne i jasne szczegóły problemu.
  • W przypadku produktów, które nie pasują lub w innych przypadkach "zmiany zdania", konieczne będzie pokrycie kosztów zwrotu. Nasz zespół obsługi klienta nie będzie w stanie zaoferować bezpłatnej usługi zwrotu.
  • Zamówienia złożone online nie mogą być zwracane do sklepów. Dotyczy to również zamówień, w których wybrano opcję dostawy "Kliknij & Odbierz".

  • Zwroty są przetwarzane na podstawie poszczególnych zamówień, więc jeśli próbujesz zwrócić kilka zamówień, zwróć je osobno, aby uniknąć problemów lub opóźnień w przetwarzaniu.

  • Wszystkie zwroty są sprawdzane przy odbiorze. Nasz zespół może odrzucić i zwrócić produkt, jeśli zostanie stwierdzone, że produkt był nadużywany.

  • Spersonalizowane przedmioty nie będą akceptowane, chyba że tekst jest nieprawidłowy lub przedmiot jest wadliwy.

  • Bielizna, stroje kąpielowe i biżuteria nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych.

  • Przedmioty, które szybko się psują lub tracą ważność, czasopisma, przedmioty zapieczętowane ze względów higienicznych, gry komputerowe z uszkodzoną plombą lub wszelkie przedmioty, które zostały nierozłącznie zmieszane po dostawie.


Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Muszę zwrócić zamówienie lub przedmiot zakupiony w sklepie

Aby zwrócić towar zakupiony w sklepie w celu otrzymania noty kredytowej lub, jeśli to możliwe, dokonać wymiany, odwiedź dowolny sklep Sports Direct w ciągu 14 dni od zakupu.

Jeśli przedmiot jest wadliwy, zwrócimy pełną kwotę. Prosimy o przedstawienie ważnego dowodu zakupu, takiego jak paragon lub wyciąg bankowy.

Niestety, nie można zwrócić strojów kąpielowych, bielizny, biżuterii, przedmiotów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie, przedmiotów, które szybko się psują lub tracą ważność, czasopism, przedmiotów zapieczętowanych ze względów higienicznych, gier komputerowych z uszkodzoną plombą ani żadnych przedmiotów, które zostały nierozłącznie zmieszane po dostawie.

Uwaga: Produkty zakupione w sklepie można zwrócić wyłącznie w sklepie. Nie ma możliwości zwrotu produktów zakupionych w sklepie za pośrednictwem poczty.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Czy mogę zwrócić więcej niż jedno zamówienie w tej samej paczce?

Nie. Prosimy o zwracanie każdego zamówienia osobno i dołączanie wszelkich opakowań stanowiących część towarów wraz z ważnym dowodem zakupu.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Czy mogę zwrócić zamówienie online do sklepu?

Sklepy mogą przyjmować i przetwarzać zwroty wyłącznie produktów zakupionych w sklepach.

W przypadku zwrotu produktów zamówionych przez Internet należy zorganizować wysyłkę na odpowiedni adres zwrotny.

Uwaga: obowiązują dodatkowe zasady.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Mam problemy z korzystaniem z portalu zwrotów

Nie mogę się zalogować

Przykro nam, że masz problemy z naszym portalem zwrotów. Poniżej znajdziesz kilka sugestii, które powinny pomóc:

  • Czy wprowadzasz prawidłowy numer zamówienia - Numer zamówienia można znaleźć w wiadomościach e-mail, które do Ciebie wysyłamy. Może on wyglądać następująco: EXAMP00000123456. Numer zamówienia można znaleźć po zalogowaniu się na Moje konto lub w wiadomościach e-mail dotyczących tego zamówienia.
  • Czy wprowadzasz poprawny adres e-mail lub 4 ostatnie cyfry numeru telefonu użytego do złożenia zamówienia?
  • Sprawdź, czy nie ma spacji przed lub po numerze zamówienia, adresie e-mail lub ostatnich 4 cyfrach numeru telefonu.
  • Czy zamówienie jest nadal objęte 28-dniowym okresem zwrotu? Okres ten rozpoczyna się w momencie otrzymania zamówienia


Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Personel sklepu odmówił zwrotu wadliwego produktu

Wszystkie zwroty są sprawdzane po ich otrzymaniu, dotyczy to również sytuacji, w których jeden z produktów może mieć wadę fabryczną.

W przypadku zwrotu zakupionego towaru do sklepu, pracownik oceni go w celu ustalenia, czy jest to wada produkcyjna, czy też wynik normalnego zużycia.

Jeśli personel stwierdzi, że usterka jest spowodowana zużyciem i chcesz to zakwestionować, musisz zorganizować kontrolę produktu przez renomowaną stronę trzecią. Po dostarczeniu listu z nagłówkiem lub wiadomości e-mail od strony trzeciej potwierdzającej wadę produkcyjną można wrócić do sklepu w celu uzyskania dalszego wsparcia.

Nadal chcesz się z nami skontaktować?
Zgubiłem paragon ze sklepu

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie posiadasz już paragonu lub noty kredytowej, zespół sklepu może być w stanie ponownie je wystawić.

Aby to sprawdzić, należy:

  • Zwrot do sklepu, w którym produkt został pierwotnie zakupiony, w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu.
  • Pokaż kasjerowi wyciąg bankowy z transakcją (kwota, data i godzina).

Jeśli minęło ponad 6 miesięcy lub nie masz dowodu płatności, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.


Nadal chcesz się z nami skontaktować?