Powrót do Sports Direct Polska
Logo
Powrót do Sports Direct Polska

Jak możemy pomóc?

  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
    • zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
    • Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami
  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
      Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
      Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
      Składanie zamówień
      Mam problemy z kartą podarunkową lub voucherem

      Problemy z realizacją karty podarunkowej lub kuponu eVoucher mogą wynikać z kilku przyczyn:

      • Karty podarunkowe i eVouchery są ważne przez dwa lata od daty zakupu. Wszelkie pozostałe saldo zostanie anulowane w dniu wygaśnięcia ważności karty.
      • Karty podarunkowe i eVouchery nie mogą być używane przez klientów spoza Wielkiej Brytanii.
      • Witryna uległa awarii przy poprzedniej próbie realizacji transakcji.
      • Jeśli użytkownik zapłacił za część zamówienia inną metodą płatności (np. kartą kredytową lub debetową), a następnie napotkał problem po stronie banku związany z tą próbą płatności.

      Niestety oznacza to, że karta podarunkowa/eVoucher zostaną tymczasowo zablokowane, prosimy o odczekanie 48 godzin na ich zresetowanie, a następnie ponowną próbę. Nasz zespół obsługi klienta nie jest w stanie tego przyspieszyć.

      Uwaga: Jeśli posiadasz kartę podarunkową Love2Shop Flexecash, możesz kupować e-kupony Sports Direct za pomocą karty podarunkowej Love2Shop Flexecash za pośrednictwem strony Love2shop Manage My Account (www.love2shop.co.uk/login).


      Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

      Wyślij opinię
      Przykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.

      Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie

      Wyślij opinię

      Dziękujemy za opinię.

      Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.

      Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.

      Nadal chcesz się z nami skontaktować?
    • Zrealizowane zamówienia
      Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
      Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
      Zwroty
    • zwrot
      zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
      Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
      Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
      Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
      Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
      Regulamin
    • Inne zasady
      Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
      POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Dołącz plik
Anuluj
Liczba wyświetleń artykułu