Powrót do Sports Direct Polska
Logo
Powrót do Sports Direct Polska

Jak możemy pomóc?

  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
    • zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
    • Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami
  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
      Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
      Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
      Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
      Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
      Informacje o produkcie
      Dlaczego cena produktu różni się od oczekiwanej?

      Może to być cena promocyjna, która już wygasła.

      W przypadku zamówień online możemy czasami dostosowywać ceny produktów w ramach krótkoterminowych promocji, takich jak codzienne okazje. Takie ceny są dostępne tylko przez krótki okres czasu. Aby dowiedzieć się, kiedy kończy się promocja, zwykle można to zobaczyć na banerze promocyjnym na naszej stronie internetowej lub w otrzymanych promocyjnych wiadomościach e-mail.

      Ponadto należy pamiętać, że niektóre produkty mają różne ceny w zależności od rozmiaru / koloru / stylu itp.

      Należy pamiętać, że nie możemy z mocą wsteczną zmieniać ani negocjować cen produktów objętych zamówieniem. Nie będziemy również w stanie honorować promocji, które wygasły.

      Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy były jak najłatwiejsze i jak najdokładniejsze, ale jeśli wystąpi problem z ceną produktu wynikający z tego, jak cena jest wyświetlana na stronie internetowej w porównaniu z tym, co widzisz podczas płatności. Prosimy o kontakt, abyśmy mogli dokładniej zbadać sprawę.

      W przypadku zamówień sklepowych nasze zapasy i ceny są zarządzane niezależnie od zapasów i cen online. W związku z tym ceny w sklepie mogą czasami różnić się od cen online. Sklep internetowy i sklep stacjonarny podlegają odrębnym zasadom i w związku z tym nie oferujemy dopasowywania cen ani negocjowania cen produktów.

      Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

      Wyślij opinię
      Przykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.

      Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie

      Wyślij opinię

      Dziękujemy za opinię.

      Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.

      Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.

      Nadal chcesz się z nami skontaktować?
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
      Zwroty
    • zwrot
      zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
      Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
      Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
      Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
      Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
      Regulamin
    • Inne zasady
      Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
      POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Dołącz plik
Anuluj
Liczba wyświetleń artykułu