Powrót do Sports Direct Polska
Logo
Powrót do Sports Direct Polska

Jak możemy pomóc?

  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
    • zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
    • Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami
  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
      Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
      Dostawa FAQ
      Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu, gdy przesyłka zostanie dostarczona?

      W przypadku większości dostaw przewoźnik powiadomi Cię z wyprzedzeniem, wysyłając wiadomość e-mail lub SMS, informując Cię na bieżąco o statusie paczki. W wielu przypadkach obejmuje to również wysłanie szacowanego czasu dostawy, abyś mógł zorganizować odbiór w domu.

      Podczas dostarczania naszych standardowych produktów, jeśli nie ma Cię w domu, kurier zazwyczaj spróbuje zostawić paczkę u sąsiada lub w bezpiecznym miejscu i poinformuje Cię o tym (e-mailem lub zostawiając kartkę w skrzynce pocztowej). 

      Jeśli nie ma gdzie bezpiecznie zostawić paczki, przewoźnik poinformuje Cię o próbie doręczenia i spróbuje ponownie dostarczyć paczkę, zwykle następnego dnia.

      Jeśli zamówienie dotyczy ciężkich lub dużych przedmiotów (np. dużych mebli lub urządzeń), kurier wyśle wiadomość z wyprzedzeniem, aby zaplanować dostawę.

      Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

      Wyślij opinię
      Przykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.

      Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie

      Wyślij opinię

      Dziękujemy za opinię.

      Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.

      Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.

      Nadal chcesz się z nami skontaktować?
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
      Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
      Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
      Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
      Zwroty
    • zwrot
      zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
      Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
      Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
      Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
      Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
      Regulamin
    • Inne zasady
      Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
      POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Dołącz plik
Anuluj
Liczba wyświetleń artykułu