-
dostawa i odbiór
-
Metody dostawy
Metody dostawy
-
Dostawa FAQ
Dostawa FAQ
-
Metody dostawy
-
Zamówienia i płatności
-
Składanie zamówień
Składanie zamówień
-
Zrealizowane zamówienia
Zrealizowane zamówienia
-
Informacje o produkcie
Informacje o produkcie
-
Składanie zamówień
-
Zwroty i refundacje
-
Zwroty
Zwroty
-
zwrot
zwrot
-
Zwroty
-
Personalizacja
-
Personalizacja
Personalizacja
-
Personalizacja
-
Sklepy i usługi
-
Informacje o sklepie
Informacje o sklepie
-
Informacje o sklepie
-
Moje konto
-
Pierwsze kroki
Pierwsze kroki
-
Problemy techniczne
Problemy techniczne
-
Pierwsze kroki
-
Zasady dotyczące witryny
-
Regulamin
RegulaminRegulamin
Kim jesteśmy
Uzyskanie dostępu do Witryny i/lub złożenie zamówienia na towary oznacza wyrażenie zgody na przestrzeganie niniejszych warunków. Prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszymi warunkami przed uzyskaniem dostępu do Witryny i/lub zamówieniem w niej jakichkolwiek towarów.
Użytkownik powinien zachować kopię niniejszego regulaminu do wykorzystania w przyszłości, a w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Witryny prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
W niniejszych warunkach stosowane są następujące definicje:
Składanie zamówienia
DODAJ DO KOSZYKA: Wybierz produkt(y), które chcesz kupić w Witrynie (w tym rozmiar, kolor (w stosownych przypadkach) i ilość (domyślnie będzie to jedna (1) sztuka i istnieje limit dziewięćdziesięciu dziewięciu (99) sztuk na produkt. Aby zamówić ilość większą niż 99 sztuk danego produktu, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, który będzie w stanie pomóc w realizacji zamówienia). Kliknij przycisk "Dodaj do koszyka".
KASOWANIE: Po dodaniu wszystkich produktów, które chcesz zamówić, kliknij ikonę "Mój koszyk" w prawym górnym rogu. Przejrzyj zawartość koszyka i upewnij się, że wszystkie specyfikacje spełniają Twoje wymagania, a następnie kliknij "Kontynuuj bezpiecznie".
KONTO/GUEST: Wprowadź swój adres e-mail. Jeśli masz już konto, zostaniesz poproszony o podanie hasła w celu zalogowania się lub możesz kontynuować jako gość bez logowania. Jeśli nie masz konta, będziesz mieć możliwość zarejestrowania konta lub kontynuowania jako gość.
DOSTAWA: Wybierz preferowaną metodę dostawy. Nie wszystkie opcje dostawy są dostępne dla wszystkich produktów.
PŁATNOŚĆ: Wybierz preferowany rodzaj płatności na naszej bezpiecznej stronie płatności. Płatność zostanie pobrana przez Sprzedawcę lub w jego imieniu (w zależności od wybranej opcji płatności). Na tej stronie należy również wprowadzić wszelkie karty podarunkowe/vouchery/kody promocyjne. Po otrzymaniu zamówienia na koncie użytkownika zostanie utworzona autoryzacja, która będzie odnosić się do marki Witryny. Zostanie ona wyświetlona na wyciągu bankowym jako rezerwacja środków, która przydziela pieniądze do zamówienia, ale nie zostanie podjęta, dopóki zamówienie nie zostanie odebrane i przetworzone. W przypadku, gdy zamówienie nie może zostać zrealizowane, do banku użytkownika zostanie wysłana prośba o anulowanie autoryzacji. Jeśli po kilku dniach autoryzacja nadal obowiązuje, należy skontaktować się z bankiem w celu anulowania płatności.
POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA: Po złożeniu zamówienia na adres e-mail użyty do złożenia zamówienia zostanie wysłane automatyczne potwierdzenie zamówienia. Potwierdzenie zamówienia nie oznacza, że zamówienie zostało przyjęte. Wszystkie zamówienia są uzależnione od dostępności produktów i formalnej akceptacji przez Sprzedawcę (co znajduje się w potwierdzeniu zamówienia).
POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA: Gdy zamówienie zostanie skompletowane, zapakowane i będzie gotowe do dostawy, użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę. W tym momencie zostaje zawarta umowa zakupu towarów od Sprzedawcy. Umowa sprzedaży towarów dotyczy wyłącznie towarów wymienionych w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Składając zamówienie za pośrednictwem Witryny, użytkownik gwarantuje, że jest prawnie zdolny do zawarcia wiążącej umowy.
Opis i wycena towarów
Opis głównych cech i cen towarów znajduje się na stronach produktów w Witrynie.
Dla klientów z Wielkiej Brytanii i UE: cena zawiera wszystkie obowiązujące podatki.
W przypadku Klientów spoza Wielkiej Brytanii i spoza UE: ceny towarów w Witrynie mogą nie obejmować wszystkich obowiązujących podatków.
Więcej informacji Opłaty celne i cła przywozowe.
Ceny i oferty mogą się różnić i mogą być dostępne tylko przez ograniczony czas. Wszystkie ceny i oferty zależą od dostępności i mogą zostać wycofane lub zmienione według naszego uznania. Ceny na Stronie Internetowej mogą różnić się od cen w naszych sklepach detalicznych, katalogach lub w innych miejscach.
Witryna zawiera dużą liczbę towarów i możliwe jest, że pomimo naszych najlepszych starań, niektóre towary wymienione w Witrynie mogą być nieprawidłowo wycenione. Jeśli wykryjemy błąd w cenie zamówionych towarów, poinformujemy o tym użytkownika tak szybko, jak to możliwe. Umożliwimy użytkownikowi ponowne potwierdzenie zamówienia po prawidłowej cenie lub jego anulowanie.
Sprzedawca nie jest zobowiązany do sprzedaży użytkownikowi nieprawidłowo wycenionych towarów po nieprawidłowej cenie.
Dostawa i zwroty
Koszty dostawy są doliczane do wyświetlanej ceny i różnią się w zależności od wybranej usługi dostawy, kraju dostawy oraz ilości/wagi zamówionych towarów.
Jeśli zamówienie jest szczególnie ciężkie, może podlegać dodatkowym opłatom za dostawę. Jeśli jakiekolwiek zamówienie podlega dodatkowym opłatom za dostawę, użytkownik zostanie poinformowany o dodatkowych kosztach przed rozpoczęciem dostawy zamówienia. Użytkownik ma możliwość anulowania zamówienia, jeśli nie chce ponosić dodatkowych kosztów dostawy.
Uwaga: obecnie nie jesteśmy w stanie dostarczać przesyłek do skrytek pocztowych.
Niektórych produktów nie można anulować ani zwrócić, kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.
Opcje dostawy
Zapoznaj się z naszymi opcjami dostawy w Wielkiej Brytanii.
Zawsze staramy się wysyłać wszystkie towary znajdujące się w magazynie tak szybko, jak to możliwe. Maksymalny czas realizacji dostawy towarów w Wielkiej Brytanii wynosi 30 dni, chyba że zostanie to wyraźnie uzgodnione z Tobą.
Dostawa produktów zamówionych w przedsprzedaży
W przypadku zamówienia towarów w przedsprzedaży z datą premiery, zarezerwujemy towary i zatrzymamy całe zamówienie do dnia poprzedzającego datę premiery. Towary zamówione w przedsprzedaży wyślemy przesyłką ekspresową na dzień przed datą premiery, jeśli dostawa będzie realizowana na terenie Wielkiej Brytanii.
Podzielona dostawa
Możemy podzielić dostawę zamówienia na kilka paczek w zależności od dostępności zapasów. Za tę metodę wysyłki nie zostanie naliczona dodatkowa opłata. Wszelkie dodatkowe przesyłki do doręczenia w Wielkiej Brytanii zostaną wysłane przy użyciu opcji "Dostawa do Wielkiej Brytanii: Przesyłka ekspresowa".
Okres anulowania dla zakupów online
Oprócz praw ustawowych (zgodnie z którymi użytkownik ma 14 dni od daty dostarczenia zakupów na powiadomienie nas o rezygnacji, a następnie 14 dni od daty powiadomienia na zwrot niechcianych zakupów), użytkownik ma 28 dni od dnia po dostarczeniu produktów (lub odebraniu ich przez inną osobę) lub odebraniu produktów zakupionych online w jednym z naszych sklepów (tylko na terenie Wielkiej Brytanii) na zmianę zdania i zwrot produktów do nas.
Jeśli zamówienie składa się z wielu przedmiotów lub części, które są dostarczane w różnych dniach, wówczas okres anulowania (w odniesieniu do całego zamówienia) kończy się 28 dni po dniu, w którym ostatni z przedmiotów lub części został dostarczony użytkownikowi (lub osobie wyznaczonej przez użytkownika do odbioru zamówienia).
Jeśli Twoje zamówienie zawiera produkty wysłane do Ciebie przez jednego z naszych bezpośrednich dostawców, okres anulowania może się różnić, zapoznaj się z warunkami dropshipingu / marketplace.
W przypadku wszystkich ważnych produktów zwróconych w okresie anulowania, użytkownik może powiadomić nas o anulowaniu zamówienia, ale nie musi tego robić. Jeśli zdecydujesz się to zrobić, skontaktuj się z nami tutaj lub napisz do nas na adres
Unit B,
Brook Park East,
Shirebrook.
United Kingdom
NG20 8RY.
Prosimy o wyraźne oświadczenie o chęci anulowania, zawierające imię i nazwisko, adres, szczegóły zamówienia, które chcesz anulować, oraz niektóre dane kontaktowe, takie jak numer telefonu lub adres e-mail.
Można również skorzystać z formularza zwrotu , ale nie jest to konieczne. Aby skorzystać z formularza, wystarczy go wydrukować, wypełnić, zeskanować i wysłać do nas e-mailem lub wysłać pocztą na powyższy adres.
Zwroty przedmiotów
Użytkownik musi zwrócić produkty pocztą na adres zwrotów nie później niż w ciągu 28 dni od dnia, w którym produkty zostały dostarczone do użytkownika (lub ktoś odebrał produkty w jego imieniu) lub zostały odebrane w jednym z naszych sklepów (tylko na terenie Wielkiej Brytanii).
Jeśli zamówienie użytkownika składa się z wielu przedmiotów lub części, które są dostarczane w różnych dniach, wówczas okres anulowania (w odniesieniu do całego zamówienia) kończy się 28 dni po dniu, w którym ostatni z przedmiotów lub części został dostarczony użytkownikowi (lub osobie wyznaczonej przez użytkownika do otrzymania zamówienia).
Wszelkie zwroty dokonywane są na własne ryzyko. Ze względów bezpieczeństwa zalecamy zwrot produktów kurierem lub śledzoną przesyłką pocztową.
Użytkownik musi pokryć wszelkie koszty przesyłki zwrotnej, z wyjątkiem sytuacji, gdy wysłano do niego niewłaściwy przedmiot lub przedmiot jest wadliwy. W przypadku, gdy przedmiot ze względu na swój charakter nie może zostać zwrócony pocztą (na przykład rower treningowy), pobieramy opłatę za odbiór.
Przedmioty muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu, jeśli stanowi ono część towaru (na przykład towary w pudełkach, odzież i przedmioty upominkowe). Jeśli do przedmiotu dołączony jest informacja o polityce zwrotów, musi ona być dołączona i nieuszkodzona w momencie zwrotu.
Użytkownik jest prawnie zobowiązany do należytej dbałości o przedmioty, gdy znajdują się one w jego posiadaniu. Jeśli użytkownik nie wywiąże się z tego obowiązku, Spółka może wystąpić przeciwko niemu z roszczeniem o odszkodowanie. Dotyczy to wszystkich zwracanych przedmiotów.
Zwroty kosztów
Zwrócimy użytkownikowi (lub zorganizujemy zwrot w naszym imieniu) pełną kwotę za wszelkie zwrócone przedmioty, ale odliczymy od każdego zwrotu kwotę równą wszelkiemu zmniejszeniu wartości przedmiotów w wyniku obchodzenia się z nimi w sposób wykraczający poza to, co jest konieczne do ustalenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotów.
W przypadku zwrotu wszystkich produktów objętych zamówieniem, zwrócimy również koszty początkowej dostawy, ale tylko do wysokości standardowej opłaty za dostawę. Nie zwrócimy kosztów przesyłki następnego dnia, ekspresowej, sobotniej ani innych dodatkowych składników opłaty za dostawę. Jeśli nie zwracasz wszystkich produktów z zamówienia, początkowy koszt dostawy nie zostanie Ci zwrócony.
Zwrot kosztów zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, która została pierwotnie użyta do zakupu zwracanych produktów (chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej). Jeśli zwrot kosztów nie będzie możliwy przy użyciu pierwotnej metody płatności, na adres podany w zamówieniu zostanie wysłany czek. Zwrot kosztów nastąpi nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwracanych produktów.
Po dokonaniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, w której wyszczególniona zostanie zwrócona kwota oraz przedmiot(y), które otrzymaliśmy z powrotem.
Zwrot przedmiotów, które zostały wysłane nieprawidłowo
Prosimy o odesłanie towaru na adres zwrotów i wyraźne wskazanie, że powodem zwrotu jest to, że został on wysłany nieprawidłowo oraz czy wymagany jest zwrot pieniędzy czy wymiana. Jesteśmy w stanie wymienić tylko na ten sam produkt.
Wadliwe elementy
W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania wadliwego produktu użytkownikowi przysługuje jeden z następujących środków prawnych:
Wariant 1: w ciągu 30 dni od otrzymania wadliwego produktu użytkownik może wybrać jedną z następujących opcji:
- naprawa; lub
- zamiennik; lub
- pełny zwrot pieniędzy.
Prawo do odrzucenia, w przypadku towarów łatwo psujących się, których trwałości nie można oczekiwać przez 30 dni, trwa tylko tak długo, jak można racjonalnie oczekiwać trwałości takich łatwo psujących się towarów.
Wariant 2: jeśli minęło więcej niż 30 dni od otrzymania towarów, możesz ubiegać się o naprawę lub wymianę wadliwego produktu (ale nie o zwrot pieniędzy).
Wariant 3, jeśli naprawa lub wymiana nie jest możliwa, nie powiodła się lub nie może zostać dostarczona w rozsądnym terminie, użytkownik może wybrać jedną z następujących opcji
- zatrzymać wadliwą rzecz i zażądać obniżenia ceny (kwota obniżenia ceny zostanie ustalona przez nas w zależności od tego, co jest uzasadnione w danych okolicznościach); lub
- zwrócić wadliwy przedmiot i zażądać zwrotu pieniędzy (należy jednak pamiętać, że w przypadku posiadania towarów przez ponad 6 miesięcy zwrot ten może zostać zmniejszony, aby uwzględnić wszelkie użytkowanie towarów).
Jeśli uważasz, że otrzymałeś wadliwy produkt, zwróć go do nas, podając szczegóły, takie jak:
- Numer zamówienia
- Kod produktu/nazwa produktu
- Szczegóły usterki
- Informację czy wolisz zwrot pieniędzy, naprawę czy wymianę.
Sprawdzimy zwrócone produkty i powiadomimy użytkownika o zwrocie pieniędzy, naprawie lub wymianie za pośrednictwem poczty elektronicznej w rozsądnym terminie.
Przetworzymy wszelkie zwroty należne użytkownikowi tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie w ciągu czternastu (14) dni od dnia, w którym potwierdzimy pocztą elektroniczną, że użytkownik jest uprawniony do zwrotu pieniędzy za wadliwe produkty. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, która została pierwotnie użyta do dokonania płatności (chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej).
W przypadku potwierdzenia, że przedmiot jest wadliwy, poniesiemy uzasadnione koszty przesyłki zwrotnej do wysokości standardowej opłaty za dostawę. Nie zwracamy kosztów dostawy następnego dnia, ekspresowej ani innych dodatkowych kosztów.
W przypadku pytań dotyczących zwrotu towarów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Zwroty i wymiany w przypadku zakupów w sklepie
W przypadku wadliwych lub uszkodzonych produktów, które zostały zakupione w sklepie, należy postępować zgodnie ze wskazówkami podanymi powyżej lub zwrócić je osobiście w jednym z naszych sklepów.
Jeśli zmienisz zdanie, a przedmiot nie jest wadliwy, zwróć niechciany przedmiot (przedmioty) w ciągu 28 dni od zakupu do jednego z naszych sklepów wraz z dowodem zakupu, a otrzymasz notę kredytową lub wymianę. Po upływie tego terminu nie przyjmujemy zwrotów.
Obowiązują te same wymagania dotyczące pakowania i opieki nad przedmiotami, jak wspomniano powyżej w sekcji dotyczącej zwrotów online.
Ogólne
Ograniczenie odpowiedzialności
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec użytkownika wyłącznie za cenę zakupu towarów i wszelkie udowodnione straty poniesione przez użytkownika w wyniku niedotrzymania warunków przez Sprzedawcę (niezależnie od tego, czy wynika to z umowy, czynu niedozwolonego (w tym zaniedbania), naruszenia obowiązku ustawowego lub w inny sposób), które są przewidywalną konsekwencją takiego niedotrzymania warunków.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za następujące rodzaje strat:
- utrata dochodu lub przychodu; lub
- imarnowanie czasu kierownictwa lub biura.
- Żadne z postanowień niniejszych warunków nie ma na celu wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności Sprzedawcy za:
- śmierć lub obrażenia ciała spowodowane zaniedbaniem Sprzedającego;
- ioszustwo lub świadome wprowadzenie w błąd;
- iiwszelkie naruszenia zobowiązań wynikających z sekcji 12 ustawy o sprzedaży towarów z 1979 r;
- iwadliwych produktów na mocy ustawy o ochronie konsumentów z 1987 r.; lub
- wszelkich innych kwestii, w odniesieniu do których wyłączenie lub próba wyłączenia odpowiedzialności przez Sprzedającego byłaby niezgodna z prawem.
- Chociaż Sprzedawca stosuje standardowe w branży zabezpieczenia przed wirusami komputerowymi, nie jest w stanie zagwarantować, że niniejsza strona internetowa jest wolna od wirusów komputerowych lub innych złośliwych lub szkodliwych programów komputerowych.
Zdarzenia poza naszą kontrolą
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu któregokolwiek ze swoich zobowiązań wobec użytkownika, które jest spowodowane zdarzeniami pozostającymi poza uzasadnioną kontrolą Sprzedawcy ("Zdarzenie Siły Wyższej"). Zdarzenie Siły Wyższej obejmuje każde działanie, zdarzenie, brak zdarzenia, zaniechanie lub wypadek poza uzasadnioną kontrolą Sprzedającego i obejmuje (bez ograniczeń) następujące zdarzenia:
- Strajki lub inne akcje protestacyjne;
- iZamieszki, rozruchy, inwazje, atak terrorystyczny lub groźby ataku terrorystycznego, wojna (wypowiedziana lub niewypowiedziana), groźba wojny lub przygotowania do wojny;
- Pożar, wybuch, burza, powódź, trzęsienie ziemi, osunięcie się ziemi, epidemia, pandemia lub inna klęska żywiołowa;
- Niemożność korzystania z kolei, żeglugi, samolotu, transportu samochodowego lub innych środków transportu publicznego lub prywatnego;
- Brak możliwości korzystania z publicznych lub prywatnych sieci telekomunikacyjnych; lub
- Akty, dekrety, ustawodawstwo, przepisy lub ograniczenia jakiegokolwiek rządu.
- W przypadku wystąpienia Zdarzenia Siły Wyższej, świadczenie Sprzedawcy uznaje się za zawieszone na okres, w którym trwa Zdarzenie Siły Wyższej, a Sprzedawca będzie miał przedłużony czas na wykonanie świadczenia na czas trwania tego okresu. Sprzedawca dołoży wszelkich uzasadnionych starań, aby: zakończyć Zdarzenie Siły Wyższej; znaleźć rozwiązanie, dzięki któremu jego zobowiązania wobec użytkownika mogą zostać wykonane pomimo Zdarzenia Siły Wyższej; lub zapewnić zwrot kosztów za wszelkie produkty/usługi, które nie mogą zostać dostarczone z powodu Zdarzenia Siły Wyższej.
- W odpowiedzi na wytyczne rządowe i lokalne zasady blokowania, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany zasad zwrotów i wymiany w sklepie, w którym dostęp Klienta do przebieralni może być zabroniony lub w inny sposób ograniczony. Szczegółowe informacje można znaleźć w sklepie.
Komunikacja pisemna
Obowiązujące przepisy prawa wymagają, aby niektóre informacje lub komunikaty wysyłane przez Sprzedawcę miały formę pisemną. Uzyskując dostęp do Witryny, użytkownik akceptuje, że komunikacja ze Sprzedawcą będzie odbywać się głównie drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej lub powiadomień zamieszczanych w Witrynie. Do celów umownych, uzyskując dostęp do Witryny, użytkownik wyraża zgodę na ten elektroniczny sposób komunikacji i przyjmuje do wiadomości, że wszystkie umowy, powiadomienia, informacje i inne komunikaty, które Sprzedawca przekazuje użytkownikowi drogą elektroniczną, są zgodne z wszelkimi wymogami prawnymi, które wymagają, aby takie komunikaty miały formę pisemną.
Prawa własności intelektualnej
O ile nie określono inaczej, prawa własności intelektualnej do treści wszystkich stron w tej witrynie są własnością lub są licencjonowane przez Sprzedawcę (lub członka jego grupy spółek) lub są wykorzystywane za zgodą właściciela. Zawartość niniejszej strony internetowej nie może być kopiowana, powielana, modyfikowana, pobierana lub wykorzystywana w jakiejkolwiek formie bez naszej uprzedniej pisemnej zgody.
Ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa
Aktywność fizyczna może być niebezpieczna. Wybór i korzystanie z odpowiedniego sprzętu wymaga umiejętności i należy upewnić się, że jest się odpowiednio wyposażonym i przeszkolonym. W interesie własnego bezpieczeństwa i bezpieczeństwa innych osób, użytkownik powinien również upewnić się, że jest odpowiednio przeszkolony w zakresie technik, które będzie musiał stosować podczas wykonywania wybranej aktywności. Sprzedawca zaleca zasięgnięcie porady odpowiednio wykwalifikowanej osoby przed zakupem sprzętu. Po zakupie sprzęt powinien być używany wyłącznie zgodnie z instrukcjami producenta, a także powinien być sprawdzany przed użyciem i odpowiednio konserwowany.
Przepisy WEEE
- Dyrektywa w sprawie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (WEEE) stanowi prawo Wielkiej Brytanii.
- Przepisy mają na celu zmuszenie producentów do płacenia za zbieranie, przetwarzanie i odzysk zużytego sprzętu elektrycznego. Przepisy oznaczają również, że dostawcy sprzętu, tacy jak sklepy wielkopowierzchniowe i sprzedawcy internetowi, muszą umożliwić konsumentom bezpłatny zwrot zużytego sprzętu.
- Ilość wyrzucanego przez nas ZSEE rośnie o około 5% każdego roku, co czyni go najszybciej rosnącym strumieniem odpadów w Wielkiej Brytanii.
- Znaczna część zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w Wielkiej Brytanii trafia na wysypiska śmieci, gdzie ołów i inne zawarte w nim toksyny mogą powodować zanieczyszczenie gleby i wody. Może to mieć szkodliwy wpływ na siedliska przyrodnicze, dziką przyrodę, a także zdrowie ludzi.
- Wiele wyrzucanych przez nas urządzeń elektrycznych można naprawić lub poddać recyklingowi. Recykling przedmiotów pomaga oszczędzać nasze naturalne, ograniczone zasoby, a także zmniejsza zagrożenia dla środowiska i zdrowia związane z wysyłaniem urządzeń elektrycznych na wysypiska śmieci.
- Dystrybutorzy elektrycznego sprzętu elektronicznego (EEE) mają do odegrania rolę w zmniejszaniu ilości WEEE trafiającego na wysypiska śmieci.
- Zgodnie z tymi przepisami jesteśmy zobowiązani do oferowania naszym klientom bezpłatnego zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na podobnych zasadach przy zakupie nowego produktu elektrycznego lub elektronicznego.
- Na przykład, jeśli klient kupił od nas nowy stoper/pedometr, przyjmiemy jego stoper/pedometr i zapobiegniemy jego wyrzuceniu na wysypisko śmieci poprzez bezpieczną utylizację. Klienci muszą zwrócić nam swoje produkty WEEE w ciągu 28 dni od zakupu nowego produktu.
- Zgodnie z przepisami WEEE, wszystkie nowe urządzenia elektryczne powinny być oznaczone symbolem przekreślonego pojemnika na śmieci przedstawionym poniżej:
Towary są oznaczone tym symbolem, aby pokazać, że zostały wyprodukowane po 13 sierpnia 2005 r. i powinny być utylizowane oddzielnie od zwykłych odpadów domowych, aby można je było poddać recyklingowi.
Prawo do zmiany niniejszych warunków
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do okresowej zmiany niniejszych warunków. Użytkownik będzie podlegał warunkom obowiązującym w momencie zamawiania towarów od Sprzedawcy, chyba że:
- jakakolwiek zmiana niniejszych warunków jest wymagana przez prawo lub organ rządowy, w którym to przypadku zmiany mogą mieć zastosowanie do zamówień złożonych wcześniej przez użytkownika; lub
- Sprzedawca powiadomi użytkownika o wszelkich zmianach niniejszych warunków przed przyjęciem zamówienia, w którym to przypadku Sprzedawca ma prawo założyć, że użytkownik zaakceptował zmianę warunków, chyba że użytkownik powiadomi Sprzedawcę o czymś przeciwnym w ciągu siedmiu (7) dni roboczych od otrzymania przez użytkownika towarów.
Prawo właściwe i jurysdykcja
- Niniejsze warunki podlegają prawu angielskiemu.
- Sądy Anglii i Walii mają wyłączną jurysdykcję nad wszelkimi roszczeniami lub sporami (umownymi lub pozaumownymi) wynikającymi z niniejszych warunków lub w związku z nimi.
- Żadne z postanowień niniejszych warunków nie ma na celu naruszenia ustawowych praw użytkownika.
Skarga
Bardzo poważnie traktujemy opinie klientów i staramy się rozpatrywać skargi tak szybko i skutecznie, jak to możliwe.
Aby zgłosić problem lub złożyć skargę dotyczącą zamówień złożonych za pośrednictwem Witryny, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Aby pomóc nam w rozpatrzeniu skargi, prosimy o podanie wszystkich aspektów skargi, w tym numeru zamówienia i preferowanych danych kontaktowych.
W przypadku płatności kartą kredytową użytkownikowi mogą przysługiwać dodatkowe prawa do dochodzenia roszczeń.
Karty podarunkowe
Karty Podarunkowe mogą być używane do zakupu zamówień złożonych w Witrynie, które są dostarczane na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz do zakupu towarów w jednym z naszych sklepów na terenie Wielkiej Brytanii. Karty Podarunkowe mogą być wymieniane na towary o wyższej cenie niż wartość zapisana na karcie po uiszczeniu różnicy. Jeśli nie wydasz całego salda na karcie podarunkowej, pozostałe saldo zostanie zapisane na karcie podarunkowej. Gotówka nie zostanie wymieniona. Karty Podarunkowe nie mogą być zwracane, wymieniane na gotówkę, używane jako płatność kuponami rabatowymi ani przyjmowane jako depozyty. Prosimy o traktowanie kart podarunkowych jak gotówki, nie ponosimy odpowiedzialności za zgubione, skradzione lub uszkodzone karty. Karty podarunkowe są ważne przez 24 miesiące od daty zakupu. Wszelkie saldo pozostałe po upływie okresu ważności zostanie anulowane.
Jeśli zakup został częściowo opłacony za pomocą karty podarunkowej, a zwrot jest należny, karta podarunkowa zostanie zwrócona w pierwszej kolejności do pierwotnej wartości karty, a wszelkie zaległe saldo zostanie zwrócone za pomocą innej metody płatności pierwotnie użytej do zakupu. Jeśli nie posiadasz już karty podarunkowej użytej do zakupu zwracanych przedmiotów, wydamy Ci nową kartę podarunkową o wartości należnej Ci do wysokości pierwotnej wartości karty.
Kart Podarunkowych nie można wykorzystać do zakupu kolejnych Kart Podarunkowych.
Zapobieganie oszustwom
Aby pomóc nam w zapobieganiu oszustwom, możemy wymagać dokumentacji w celu weryfikacji danych Klienta lub numeru telefonu. Oszustwa kartowe są nielegalne, a ich sprawcy będą ścigani.
Następująca dokumentacja może być wymagana w celu przeprowadzenia kontroli:
Dowód tożsamości - dokument ze zdjęciem (paszport, prawo jazdy)
Przednia i tylna strona wszystkich kart używanych na koncie (pamiętaj, aby zablokować środkowe 6 cyfr z przodu karty i 3 cyfry CVS z tyłu).
Nieprzestrzeganie weryfikacji spowoduje anulowanie zamówienia.
Zastrzegamy sobie prawo do anulowania każdego zamówienia, które naszym zdaniem nie jest autentyczne.
Jeśli zidentyfikujemy transakcję jako potencjalnie oszustrwo, możemy poprosić naszego kuriera o zwrot towarów do naszego magazynu, możemy anulować Twoje zamówienie, nawet jeśli otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
Produkty niekwalifikujące się do zwrotu
O ile nie są one wadliwe, wadliwe lub uszkodzone, nie można anulować ani zwrócić żadnego z poniższych przedmiotów:
- Depozyty;
- Czasopisma;
- Przedmioty spersonalizowane lub wykonane na zamówienie (w tym między innymi: towary szyte na miarę/zamówienie, np. meble);
- Wszelkie przedmioty, które szybko się psują lub tracą ważność (w tym między innymi: towary łatwo psujące się, np. żywność);
- Wszelkie przedmioty, które są zapieczętowane ze względów ochrony zdrowia lub higieny, jeśli zostały rozpieczętowane (w tym między innymi: kosmetyki, kołdry, maseczki na twarz, czapki, wyroby pończosznicze, bielizna, ochraniacze na materace, materace, bielizna męska, perfumy, środki higieny osobistej, kolczyki, poduszki i stroje kąpielowe);
- Wszelkie gry komputerowe, których opakowanie zostało zapieczętowane; oraz
- Wszelkie przedmioty, które zostały nierozłącznie zmieszane po dostawie.
Zwroty będą oferowane wyłącznie zgodnie z ustawowymi prawami użytkownika (które pozostają nienaruszone).
Oferty, promocje i konkursy
Od czasu do czasu na naszej stronie internetowej i w naszych sklepach pojawiają się oferty, promocje lub konkursy. Może to obejmować oferty na produkty "ex display", których cena została obniżona. Mogły one być modelem wystawowym w jednym z naszych sklepów i jako takie mogą wykazywać oznaki odbarwienia, niewielkie ślady i ślady wcześniejszego użytkowania. Usterki NIE mają charakteru poważnego lub strukturalnego i zazwyczaj są drobnymi śladami. Niektóre oferty zawierają maksymalną ilość na Klienta. Jeśli ma to zastosowanie, jest to wyszczególnione w indywidualnej ofercie.
Do oferty, promocji lub konkursu mogą mieć zastosowanie określone warunki, które będą przywoływane we wszelkich działaniach marketingowych związanych z ofertą, promocją lub konkursem i będą dostępne do wglądu w naszych Aktualnych promocjach.
Oferty darmowej dostawy, o ile są dostępne, mają zastosowanie wyłącznie do zamówień z dostawą do Wielkiej Brytanii (z wyłączeniem Wysp Szetlandzkich, Hebrydów Zewnętrznych, Guernsey, Jersey, Wyspy Wight, Wyspy Man, Wyspy Scilly i Irlandii Północnej). Oferty bezpłatnej dostawy są wysyłane przy użyciu usługi dostawy standardowej, patrz "Opcja dostawy w Wielkiej Brytanii: Dostawa standardowa". Oferty darmowej dostawy nie mogą być zwykle używane w połączeniu z żadną inną ofertą, promocją lub kodem rabatowym.
Warunki produktu programu partnerskiego
Gdy użytkownik wybierze w Witrynie produkt, który zostanie mu dostarczony bezpośrednio przez Partnera Marki (zgodnie z poniższą tabelą), zostanie o tym powiadomiony przed dokonaniem zakupu.
- W przypadku zakupu Produktu w ramach Programu Partnerskiego umowa sprzedaży jest nadal zawierana między Użytkownikiem a Sprzedawcą, a warunki sprzedaży Sprzedawcy będą miały zastosowanie do tego zakupu, z następującymi różnicami:
- Marka partnerska dostarczy Produkt(y) Programu Partnerskiego bezpośrednio do Użytkownika ze swojego magazynu.
- Produkty Programu Partnerskiego są dostępne wyłącznie w ramach standardowej dostawy na terenie Wielkiej Brytanii, dostawa następnego dnia lub usługa Kliknij & Odbierz nie są dostępne.
- Produkty Programu Partnerskiego zostaną wysłane oddzielnie od innych produktów w zamówieniu.
- W przypadku konieczności zwrotu Produktu Programu Partnerskiego należy wysłać go na odpowiedni adres zwrotny podany w powyższej tabeli. Produktów Programu Partnerskiego nie można zwracać do sklepów.
- Zwroty Produktów Programu Partnerskiego kwalifikują się wyłącznie do refundacji, wymiana nie jest możliwa.
- Karty podarunkowe nie mogą być używane jako metoda płatności za Produkty Programu Partnerskiego.
- Promocje i kody rabatowe nie mają zastosowania do Produktów Programu Partnerskiego.
- Zgodnie z Polityką Prywatności Sprzedawcy, udostępnimy szczegóły zamówienia Marce Partnerskiej w celu realizacji zamówienia.
- Należy również zwrócić uwagę na następujące dodatkowe warunki, które są specyficzne wyłącznie dla Produktów Programu Partnerskiego GAME:
- Musisz mieć ukończone 12 lat.
- Niektóre produkty GAME są ograniczone wiekowo. Każdy produkt z klasyfikacją PEGI (Pan-European Games Information) będzie wyraźnie opisany jako taki na stronie produktu. Więcej informacji na temat klasyfikacji wiekowej można znaleźć w witrynie Rady Standardów Wideo, witrynie PEGI lub witrynie Zapytaj o gry. Składając zamówienie na zakup produktów z ograniczeniami wiekowymi na tej stronie, użytkownik potwierdza, że jest w odpowiednim wieku, aby otrzymać i obejrzeć określony certyfikat zamówionego produktu. Każda osoba zamawiająca produkt dla osoby trzeciej niniejszym zaświadcza, że zamierzony odbiorca zamówienia jest w odpowiednim wieku, aby otrzymać i zobaczyć określoną certyfikację zamówionych produktów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niedostarczenia żadnego produktu z ograniczeniami wiekowymi, jeśli ma uzasadnione przekonanie, że użytkownik jest poniżej odpowiedniego minimalnego wieku.
- Zastrzegamy sobie prawo, według własnego uznania, do ograniczenia określonego produktu lub produktów do jednego produktu na klienta (co obejmuje między innymi kod pocztowy, adres e-mail i/lub metodę płatności). Klienci zostaną powiadomieni za pośrednictwem strony wyświetlania produktu lub podczas realizacji zakupu, do których produktów mają zastosowanie niniejsze warunki. Jeśli wykryjemy naruszenie lub próbę naruszenia niniejszych warunków, możemy anulować odpowiednie zamówienie lub zamówienia na ograniczone produkty.
- Nie można wymieniać ani zdobywać punktów GAME Reward lub GAME Elite Reward na Produkty Programu Partnerskiego, a zakupy Produktów Programu Partnerskiego nie będą wyświetlane na koncie GAME Reward ani w historii zakupów członkostwa GAME Elite.
Wybierz partnera marki:
Deklaracja zgodności
Linki do pobrania dokumentów DOC naszych produktów można znaleźć tutaj.
Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie
Wyślij opinięPrzykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie
Wyślij opinięDziękujemy za opinię.
Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.
Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Nadal chcesz się z nami skontaktować?
-
Inne zasady
Inne zasady
-
POLITYKA PRYWATNOŚCI
POLITYKA PRYWATNOŚCI
-
Regulamin