Powrót do Sports Direct Polska
Logo
Powrót do Sports Direct Polska

Jak możemy pomóc?

  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
    • zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
    • Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami
  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
      Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
      Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
      Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
      Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
      Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
      Zwroty
    • zwrot
      zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
      Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
      Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
      Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
      Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
      Regulamin
      Produkty niekwalifikujące się do zwrotu

      O ile nie są one wadliwe, wadliwe lub uszkodzone, nie można anulować ani zwrócić żadnego z poniższych przedmiotów:

      • Depozyty;
      • Czasopisma;
      • Przedmioty spersonalizowane lub wykonane na zamówienie (w tym między innymi: towary szyte na miarę/zamówienie, np. meble);
      • Wszelkie przedmioty, które szybko się psują lub tracą ważność (w tym między innymi: towary łatwo psujące się, np. żywność);
      • Wszelkie przedmioty, które są zapieczętowane ze względów ochrony zdrowia lub higieny, jeśli zostały rozpieczętowane (w tym między innymi: kosmetyki, kołdry, maseczki na twarz, czapki, wyroby pończosznicze, bielizna, ochraniacze na materace, materace, bielizna męska, perfumy, środki higieny osobistej, kolczyki, poduszki i stroje kąpielowe);
      • Wszelkie gry komputerowe, których opakowanie zostało zapieczętowane; oraz
      • Wszelkie przedmioty, które zostały nierozłącznie zmieszane po dostawie.

      Zwroty będą oferowane wyłącznie zgodnie z ustawowymi prawami użytkownika (które pozostają nienaruszone).


      Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

      Wyślij opinię
      Przykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.

      Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie

      Wyślij opinię

      Dziękujemy za opinię.

      Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.

      Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.

      Nadal chcesz się z nami skontaktować?
    • Inne zasady
      Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
      POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Dołącz plik
Anuluj
Liczba wyświetleń artykułu