-
dostawa i odbiór
-
Metody dostawy
Metody dostawy
-
Dostawa FAQ
Dostawa FAQ
-
Metody dostawy
-
Zamówienia i płatności
-
Składanie zamówień
Składanie zamówień
-
Zrealizowane zamówienia
Zrealizowane zamówienia
-
Informacje o produkcie
Informacje o produkcie
-
Składanie zamówień
-
Zwroty i refundacje
-
Zwroty
Zwroty
-
zwrot
zwrot
-
Zwroty
-
Personalizacja
-
Personalizacja
Personalizacja
-
Personalizacja
-
Sklepy i usługi
-
Informacje o sklepie
Informacje o sklepie
-
Informacje o sklepie
-
Moje konto
-
Pierwsze kroki
Pierwsze kroki
-
Problemy techniczne
Problemy techniczne
-
Pierwsze kroki
-
Zasady dotyczące witryny
-
Regulamin
RegulaminDostawa i zwroty
Koszty dostawy są doliczane do wyświetlanej ceny i różnią się w zależności od wybranej usługi dostawy, kraju dostawy oraz ilości/wagi zamówionych towarów.
Jeśli zamówienie jest szczególnie ciężkie, może podlegać dodatkowym opłatom za dostawę. Jeśli jakiekolwiek zamówienie podlega dodatkowym opłatom za dostawę, użytkownik zostanie poinformowany o dodatkowych kosztach przed rozpoczęciem dostawy zamówienia. Użytkownik ma możliwość anulowania zamówienia, jeśli nie chce ponosić dodatkowych kosztów dostawy.
Uwaga: obecnie nie jesteśmy w stanie dostarczać przesyłek do skrytek pocztowych.
Niektórych produktów nie można anulować ani zwrócić, kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.
Opcje dostawy
Zapoznaj się z naszymi opcjami dostawy w Wielkiej Brytanii.
Zawsze staramy się wysyłać wszystkie towary znajdujące się w magazynie tak szybko, jak to możliwe. Maksymalny czas realizacji dostawy towarów w Wielkiej Brytanii wynosi 30 dni, chyba że zostanie to wyraźnie uzgodnione z Tobą.
Dostawa produktów zamówionych w przedsprzedaży
W przypadku zamówienia towarów w przedsprzedaży z datą premiery, zarezerwujemy towary i zatrzymamy całe zamówienie do dnia poprzedzającego datę premiery. Towary zamówione w przedsprzedaży wyślemy przesyłką ekspresową na dzień przed datą premiery, jeśli dostawa będzie realizowana na terenie Wielkiej Brytanii.
Podzielona dostawa
Możemy podzielić dostawę zamówienia na kilka paczek w zależności od dostępności zapasów. Za tę metodę wysyłki nie zostanie naliczona dodatkowa opłata. Wszelkie dodatkowe przesyłki do doręczenia w Wielkiej Brytanii zostaną wysłane przy użyciu opcji "Dostawa do Wielkiej Brytanii: Przesyłka ekspresowa".
Okres anulowania dla zakupów online
Oprócz praw ustawowych (zgodnie z którymi użytkownik ma 14 dni od daty dostarczenia zakupów na powiadomienie nas o rezygnacji, a następnie 14 dni od daty powiadomienia na zwrot niechcianych zakupów), użytkownik ma 28 dni od dnia po dostarczeniu produktów (lub odebraniu ich przez inną osobę) lub odebraniu produktów zakupionych online w jednym z naszych sklepów (tylko na terenie Wielkiej Brytanii) na zmianę zdania i zwrot produktów do nas.
Jeśli zamówienie składa się z wielu przedmiotów lub części, które są dostarczane w różnych dniach, wówczas okres anulowania (w odniesieniu do całego zamówienia) kończy się 28 dni po dniu, w którym ostatni z przedmiotów lub części został dostarczony użytkownikowi (lub osobie wyznaczonej przez użytkownika do odbioru zamówienia).
Jeśli Twoje zamówienie zawiera produkty wysłane do Ciebie przez jednego z naszych bezpośrednich dostawców, okres anulowania może się różnić, zapoznaj się z warunkami dropshipingu / marketplace.
W przypadku wszystkich ważnych produktów zwróconych w okresie anulowania, użytkownik może powiadomić nas o anulowaniu zamówienia, ale nie musi tego robić. Jeśli zdecydujesz się to zrobić, skontaktuj się z nami tutaj lub napisz do nas na adres
Unit B,
Brook Park East,
Shirebrook.
United Kingdom
NG20 8RY.
Prosimy o wyraźne oświadczenie o chęci anulowania, zawierające imię i nazwisko, adres, szczegóły zamówienia, które chcesz anulować, oraz niektóre dane kontaktowe, takie jak numer telefonu lub adres e-mail.
Można również skorzystać z formularza zwrotu , ale nie jest to konieczne. Aby skorzystać z formularza, wystarczy go wydrukować, wypełnić, zeskanować i wysłać do nas e-mailem lub wysłać pocztą na powyższy adres.
Zwroty przedmiotów
Użytkownik musi zwrócić produkty pocztą na adres zwrotów nie później niż w ciągu 28 dni od dnia, w którym produkty zostały dostarczone do użytkownika (lub ktoś odebrał produkty w jego imieniu) lub zostały odebrane w jednym z naszych sklepów (tylko na terenie Wielkiej Brytanii).
Jeśli zamówienie użytkownika składa się z wielu przedmiotów lub części, które są dostarczane w różnych dniach, wówczas okres anulowania (w odniesieniu do całego zamówienia) kończy się 28 dni po dniu, w którym ostatni z przedmiotów lub części został dostarczony użytkownikowi (lub osobie wyznaczonej przez użytkownika do otrzymania zamówienia).
Wszelkie zwroty dokonywane są na własne ryzyko. Ze względów bezpieczeństwa zalecamy zwrot produktów kurierem lub śledzoną przesyłką pocztową.
Użytkownik musi pokryć wszelkie koszty przesyłki zwrotnej, z wyjątkiem sytuacji, gdy wysłano do niego niewłaściwy przedmiot lub przedmiot jest wadliwy. W przypadku, gdy przedmiot ze względu na swój charakter nie może zostać zwrócony pocztą (na przykład rower treningowy), pobieramy opłatę za odbiór.
Przedmioty muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu, jeśli stanowi ono część towaru (na przykład towary w pudełkach, odzież i przedmioty upominkowe). Jeśli do przedmiotu dołączony jest informacja o polityce zwrotów, musi ona być dołączona i nieuszkodzona w momencie zwrotu.
Użytkownik jest prawnie zobowiązany do należytej dbałości o przedmioty, gdy znajdują się one w jego posiadaniu. Jeśli użytkownik nie wywiąże się z tego obowiązku, Spółka może wystąpić przeciwko niemu z roszczeniem o odszkodowanie. Dotyczy to wszystkich zwracanych przedmiotów.
Zwroty kosztów
Zwrócimy użytkownikowi (lub zorganizujemy zwrot w naszym imieniu) pełną kwotę za wszelkie zwrócone przedmioty, ale odliczymy od każdego zwrotu kwotę równą wszelkiemu zmniejszeniu wartości przedmiotów w wyniku obchodzenia się z nimi w sposób wykraczający poza to, co jest konieczne do ustalenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotów.
W przypadku zwrotu wszystkich produktów objętych zamówieniem, zwrócimy również koszty początkowej dostawy, ale tylko do wysokości standardowej opłaty za dostawę. Nie zwrócimy kosztów przesyłki następnego dnia, ekspresowej, sobotniej ani innych dodatkowych składników opłaty za dostawę. Jeśli nie zwracasz wszystkich produktów z zamówienia, początkowy koszt dostawy nie zostanie Ci zwrócony.
Zwrot kosztów zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, która została pierwotnie użyta do zakupu zwracanych produktów (chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej). Jeśli zwrot kosztów nie będzie możliwy przy użyciu pierwotnej metody płatności, na adres podany w zamówieniu zostanie wysłany czek. Zwrot kosztów nastąpi nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwracanych produktów.
Po dokonaniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, w której wyszczególniona zostanie zwrócona kwota oraz przedmiot(y), które otrzymaliśmy z powrotem.
Zwrot przedmiotów, które zostały wysłane nieprawidłowo
Prosimy o odesłanie towaru na adres zwrotów i wyraźne wskazanie, że powodem zwrotu jest to, że został on wysłany nieprawidłowo oraz czy wymagany jest zwrot pieniędzy czy wymiana. Jesteśmy w stanie wymienić tylko na ten sam produkt.
Wadliwe elementy
W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania wadliwego produktu użytkownikowi przysługuje jeden z następujących środków prawnych:
Wariant 1: w ciągu 30 dni od otrzymania wadliwego produktu użytkownik może wybrać jedną z następujących opcji:
- naprawa; lub
- zamiennik; lub
- pełny zwrot pieniędzy.
Prawo do odrzucenia, w przypadku towarów łatwo psujących się, których trwałości nie można oczekiwać przez 30 dni, trwa tylko tak długo, jak można racjonalnie oczekiwać trwałości takich łatwo psujących się towarów.
Wariant 2: jeśli minęło więcej niż 30 dni od otrzymania towarów, możesz ubiegać się o naprawę lub wymianę wadliwego produktu (ale nie o zwrot pieniędzy).
Wariant 3, jeśli naprawa lub wymiana nie jest możliwa, nie powiodła się lub nie może zostać dostarczona w rozsądnym terminie, użytkownik może wybrać jedną z następujących opcji
- zatrzymać wadliwą rzecz i zażądać obniżenia ceny (kwota obniżenia ceny zostanie ustalona przez nas w zależności od tego, co jest uzasadnione w danych okolicznościach); lub
- zwrócić wadliwy przedmiot i zażądać zwrotu pieniędzy (należy jednak pamiętać, że w przypadku posiadania towarów przez ponad 6 miesięcy zwrot ten może zostać zmniejszony, aby uwzględnić wszelkie użytkowanie towarów).
Jeśli uważasz, że otrzymałeś wadliwy produkt, zwróć go do nas, podając szczegóły, takie jak:
- Numer zamówienia
- Kod produktu/nazwa produktu
- Szczegóły usterki
- Informację czy wolisz zwrot pieniędzy, naprawę czy wymianę.
Sprawdzimy zwrócone produkty i powiadomimy użytkownika o zwrocie pieniędzy, naprawie lub wymianie za pośrednictwem poczty elektronicznej w rozsądnym terminie.
Przetworzymy wszelkie zwroty należne użytkownikowi tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie w ciągu czternastu (14) dni od dnia, w którym potwierdzimy pocztą elektroniczną, że użytkownik jest uprawniony do zwrotu pieniędzy za wadliwe produkty. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, która została pierwotnie użyta do dokonania płatności (chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej).
W przypadku potwierdzenia, że przedmiot jest wadliwy, poniesiemy uzasadnione koszty przesyłki zwrotnej do wysokości standardowej opłaty za dostawę. Nie zwracamy kosztów dostawy następnego dnia, ekspresowej ani innych dodatkowych kosztów.
W przypadku pytań dotyczących zwrotu towarów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Zwroty i wymiany w przypadku zakupów w sklepie
W przypadku wadliwych lub uszkodzonych produktów, które zostały zakupione w sklepie, należy postępować zgodnie ze wskazówkami podanymi powyżej lub zwrócić je osobiście w jednym z naszych sklepów.
Jeśli zmienisz zdanie, a przedmiot nie jest wadliwy, zwróć niechciany przedmiot (przedmioty) w ciągu 28 dni od zakupu do jednego z naszych sklepów wraz z dowodem zakupu, a otrzymasz notę kredytową lub wymianę. Po upływie tego terminu nie przyjmujemy zwrotów.
Obowiązują te same wymagania dotyczące pakowania i opieki nad przedmiotami, jak wspomniano powyżej w sekcji dotyczącej zwrotów online.
Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie
Wyślij opinięPrzykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie
Wyślij opinięDziękujemy za opinię.
Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.
Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Nadal chcesz się z nami skontaktować?
-
Inne zasady
Inne zasady
-
POLITYKA PRYWATNOŚCI
POLITYKA PRYWATNOŚCI
-
Regulamin