Powrót do Sports Direct Polska
Logo
Powrót do Sports Direct Polska

Jak możemy pomóc?

  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
    • zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
    • Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami
  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
      Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
      Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
      Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
      Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
      Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
      Zwroty
    • zwrot
      zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
      Personalizacja
      Jak spersonalizować buty?

      Aby rozpocząć personalizację, wybierz rozmiar, a następnie opcję „Dodaj personalizację”. Otworzy się okno dialogowe, w którym możesz dostosować buty do swoich potrzeb.

      • Aby dodać spersonalizowane imię do butów, wpisz imię w polu tekstowym. Akceptujemy maksymalnie 5 znaków. Cały tekst zostanie wydrukowany dokładnie tak, jak został wpisany. Upewnij się, że pisownia jest poprawna. Nie możemy edytować ani poprawiać żadnych elementów po złożeniu zamówienia.
      • Aby dodać kolor, wybierz dostępny kolor z listy rozwijanej. Na każdą parę butów można wydrukować tylko jeden kolor.
      • Aby dodać flagę lub emoji do butów, wybierz opcję, a następnie wybierz z listy rozwijanej. Wydrukowane flagi nie kwalifikują się jako samodzielny produkt. Flagi mogą być umieszczone na butach wyłącznie jako dodatek do opcji spersonalizowanego tekstu. Wydrukujemy dowolny tekst lub flagę na obu butach w odpowiednim miejscu, a nadruk nie będzie w żaden sposób utrudniał użytkowania butów.

      Należy pamiętać, że buty z taką personalizacją wymagają dodatkowego czasu na realizację zamówienia wynoszącego 5-7 dni od momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem realizacji zamówienia. Jeśli wybrano opcję dostawy następnego dnia, nadal przysługuje Ci usługa dostawy premium, jednak proces personalizacji spowoduje dodatkowe opóźnienie wynoszące 5-7 dni. Po personalizacji buty nie podlegają zwrotowi.


      Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

      Wyślij opinię
      Przykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.

      Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie

      Wyślij opinię

      Dziękujemy za opinię.

      Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.

      Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.

      Nadal chcesz się z nami skontaktować?
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
      Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
      Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
      Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
      Regulamin
    • Inne zasady
      Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
      POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Dołącz plik
Anuluj
Liczba wyświetleń artykułu