Powrót do Sports Direct Polska
Logo
Powrót do Sports Direct Polska

Jak możemy pomóc?

  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
    • zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
    • Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami
  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
      Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
      Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
      Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
      Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
      Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
      Zwroty
    • zwrot
      zwrot
      Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

      Staramy się przetwarzać wszystkie zwroty tak szybko, jak to możliwe, abyś mógł otrzymać zwrot pieniędzy. Jeśli dokonałeś zwrotu na naszym portalu zwrotów, powinieneś otrzymać wiadomość e-mail "Twój zwrot został otrzymany" w ciągu tygodnia od zwrotu przedmiotu, ale czasami trwa to dłużej.

      Prosimy o odczekanie do 14 dni na sprawdzenie towaru i zwrot pieniędzy. Zazwyczaj będziesz w stanie śledzić postęp zwrotu, jeśli masz dane śledzenia od przewoźnika.

      Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o anulowaniu zamówienia, co może potrwać od 2 do 5 dni roboczych. Wszelkie zwroty zostaną zwrócone tą samą metodą płatności, której użyto podczas składania zamówienia.

      Jeśli zamówienie zostało częściowo lub w całości opłacone kartą podarunkową lub bonem eVoucher, zwrot zostanie wydany jako karta podarunkowa lub bon eVoucher do wartości użytej karty podarunkowej. W tym momencie wszelkie pozostałe należne środki zostaną zwrócone na inne użyte metody płatności. Jeśli nie otrzymałeś eVouchera, sprawdź folder wiadomości-śmieci w poszukiwaniu wiadomości e-mail o treści "Zamówienie zostało zwrócone".


      Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

      Wyślij opinię
      Przykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.

      Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie

      Wyślij opinię

      Dziękujemy za opinię.

      Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.

      Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.

      Nadal chcesz się z nami skontaktować?
  • Personalizacja
    • Personalizacja
      Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
      Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
      Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
      Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
      Regulamin
    • Inne zasady
      Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
      POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Dołącz plik
Anuluj
Liczba wyświetleń artykułu