-
dostawa i odbiór
-
Metody dostawy
Metody dostawy
-
Dostawa FAQ
Dostawa FAQ
-
Metody dostawy
-
Zamówienia i płatności
-
Składanie zamówień
Składanie zamówień
-
Zrealizowane zamówienia
Zrealizowane zamówienia
-
Informacje o produkcie
Informacje o produkcie
-
Składanie zamówień
-
Zwroty i refundacje
-
Zwroty
ZwrotyMuszę zwrócić przedmiot zakupiony online



Masz 28 dni
na zwrot przedmiotu
Płacisz od 4,99 GBP za zwrot Po zwrocie należy odczekać
14 dni na zwrot pieniędzy
https://sportsdirect.returns.international/pro
Jak zwrócić zamówienie złożone online
1 Bezpiecznie zapakuj swoje przedmioty, aby były bezpieczne do wysyłki. Przedmioty nie mogą być używane, noszone ani prane i muszą być w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży, w oryginalnym opakowaniu z dołączonymi wszystkimi metkami. 2 Naciśnij przycisk "ROZPOCZNIJ ZWROT" i zaloguj się do portalu zwrotów, podając numer zamówienia i adres e-mail. 3 Postępuj zgodnie z instrukcjami na portalu zwrotów, aby zaplanować zwrot i wygenerować etykietę zwrotu. Zawiera ona również instrukcje dotyczące dalszych działań. 4 Zwróć paczkę i odczekaj 14 dni na przetworzenie zwrotu. Automatycznie będziemy informować Cię na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej. Inne ważne informacje dotyczące zwrotów
- W przypadku wystąpienia problemu lub niedoskonałości otrzymanego przedmiotu, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania pomocy, podając pełne i jasne szczegóły problemu.
- W przypadku produktów, które nie pasują lub w innych przypadkach "zmiany zdania", konieczne będzie pokrycie kosztów zwrotu. Nasz zespół obsługi klienta nie będzie w stanie zaoferować bezpłatnej usługi zwrotu.
Zamówienia złożone online nie mogą być zwracane do sklepów. Dotyczy to również zamówień, w których wybrano opcję dostawy "Kliknij & Odbierz".
Zwroty są przetwarzane na podstawie poszczególnych zamówień, więc jeśli próbujesz zwrócić kilka zamówień, zwróć je osobno, aby uniknąć problemów lub opóźnień w przetwarzaniu.
Wszystkie zwroty są sprawdzane przy odbiorze. Nasz zespół może odrzucić i zwrócić produkt, jeśli zostanie stwierdzone, że produkt był nadużywany.
Spersonalizowane przedmioty nie będą akceptowane, chyba że tekst jest nieprawidłowy lub przedmiot jest wadliwy.
Bielizna, stroje kąpielowe i biżuteria nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych.
Przedmioty, które szybko się psują lub tracą ważność, czasopisma, przedmioty zapieczętowane ze względów higienicznych, gry komputerowe z uszkodzoną plombą lub wszelkie przedmioty, które zostały nierozłącznie zmieszane po dostawie.
Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie
Wyślij opinięPrzykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie
Wyślij opinięDziękujemy za opinię.
Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.
Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Nadal chcesz się z nami skontaktować?
-
zwrot
zwrot
-
Zwroty
-
Personalizacja
-
Personalizacja
Personalizacja
-
Personalizacja
-
Sklepy i usługi
-
Informacje o sklepie
Informacje o sklepie
-
Informacje o sklepie
-
Moje konto
-
Pierwsze kroki
Pierwsze kroki
-
Problemy techniczne
Problemy techniczne
-
Pierwsze kroki
-
Zasady dotyczące witryny
-
Regulamin
Regulamin
-
Inne zasady
Inne zasady
-
POLITYKA PRYWATNOŚCI
POLITYKA PRYWATNOŚCI
-
Regulamin