Powrót do Sports Direct Polska
Logo
Powrót do Sports Direct Polska

Jak możemy pomóc?

  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
    • zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
    • Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami
  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
      Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
      Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
      Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
      Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
      Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
      Zwroty
      Muszę zwrócić przedmiot zakupiony online

      Masz 28 dni

      na zwrot przedmiotu

      Płacisz od 4,99 GBP za zwrot

      Po zwrocie należy odczekać

      14 dni na zwrot pieniędzy

      START A RETURN

      https://sportsdirect.returns.international/pro 

      Jak zwrócić zamówienie złożone online

      1Bezpiecznie zapakuj swoje przedmioty, aby były bezpieczne do wysyłki. Przedmioty nie mogą być używane, noszone ani prane i muszą być w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży, w oryginalnym opakowaniu z dołączonymi wszystkimi metkami.
      2
      Naciśnij przycisk "ROZPOCZNIJ ZWROT" i zaloguj się do portalu zwrotów, podając numer zamówienia i adres e-mail.
      3
      Postępuj zgodnie z instrukcjami na portalu zwrotów, aby zaplanować zwrot i wygenerować etykietę zwrotu. Zawiera ona również instrukcje dotyczące dalszych działań.
      4Zwróć paczkę i odczekaj 14 dni na przetworzenie zwrotu. Automatycznie będziemy informować Cię na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej.

      Inne ważne informacje dotyczące zwrotów

      • W przypadku wystąpienia problemu lub niedoskonałości otrzymanego przedmiotu, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania pomocy, podając pełne i jasne szczegóły problemu.
      • W przypadku produktów, które nie pasują lub w innych przypadkach "zmiany zdania", konieczne będzie pokrycie kosztów zwrotu. Nasz zespół obsługi klienta nie będzie w stanie zaoferować bezpłatnej usługi zwrotu.
      • Zamówienia złożone online nie mogą być zwracane do sklepów. Dotyczy to również zamówień, w których wybrano opcję dostawy "Kliknij & Odbierz".

      • Zwroty są przetwarzane na podstawie poszczególnych zamówień, więc jeśli próbujesz zwrócić kilka zamówień, zwróć je osobno, aby uniknąć problemów lub opóźnień w przetwarzaniu.

      • Wszystkie zwroty są sprawdzane przy odbiorze. Nasz zespół może odrzucić i zwrócić produkt, jeśli zostanie stwierdzone, że produkt był nadużywany.

      • Spersonalizowane przedmioty nie będą akceptowane, chyba że tekst jest nieprawidłowy lub przedmiot jest wadliwy.

      • Bielizna, stroje kąpielowe i biżuteria nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych.

      • Przedmioty, które szybko się psują lub tracą ważność, czasopisma, przedmioty zapieczętowane ze względów higienicznych, gry komputerowe z uszkodzoną plombą lub wszelkie przedmioty, które zostały nierozłącznie zmieszane po dostawie.


      Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

      Wyślij opinię
      Przykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.

      Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie

      Wyślij opinię

      Dziękujemy za opinię.

      Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.

      Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.

      Nadal chcesz się z nami skontaktować?
    • zwrot
      zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
      Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
      Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
      Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
      Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
      Regulamin
    • Inne zasady
      Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
      POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Dołącz plik
Anuluj
Liczba wyświetleń artykułu