Powrót do Sports Direct Polska
Logo
Powrót do Sports Direct Polska

Jak możemy pomóc?

  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
    • zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
    • Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami
  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
      Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
      Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
      Składanie zamówień
      Czy mogę anulować lub wprowadzić zmiany w zamówieniu?

      Muszę anulować zamówienie

      Po złożeniu zamówienia natychmiast rozpocznie się jego przetwarzanie w systemie, abyśmy mogli jak najszybciej je dostarczyć.

      W zależności od statusu zamówienia możemy być w stanie je anulować. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, abyśmy mogli to sprawdzić.

      Jeśli zamówienie zostało już wysłane lub zaczęło przechodzić przez nasz zautomatyzowany proces realizacji, nie będziemy mogli go anulować. Szczegółowe informacje na temat sposobu zwrotu otrzymanego zamówienia można znaleźć w naszej polityce zwrotów.

      Muszę zmienić adres

      Nie możemy zmienić adresu dostawy po złożeniu zamówienia. Jeśli obawiasz się, że będziesz niedostępny, niektórzy przewoźnicy mogą zostawić Twoją paczkę u sąsiada lub w bezpiecznym miejscu. Użyj przycisku "Kliknij, aby śledzić zamówienie" w wiadomości e-mail "Zamówienie wysłane", aby sprawdzić, czy te opcje są dostępne.

      Jeśli nie możesz już uzyskać dostępu do wybranego adresu, skontaktuj się z działem obsługi klienta, a my poprosimy naszego partnera dostawczego o zwrot zamówienia z powrotem do nas w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy. Należy pamiętać, że jeśli jest to możliwe, może to potrwać do 14 dni. Jeśli nadal chcesz złożyć zamówienie, musisz złożyć je ponownie, ponieważ możemy wysłać je tylko na adres podany przy składaniu zamówienia.

      Muszę zmienić zamówienie

      Po złożeniu zamówienia nie możemy wprowadzać w nim żadnych zmian, w tym:

      • Dodawanie lub usuwanie produktów,
      • Zmiana kolorów lub rozmiarów
      • Zmiana opcji dostawy
      • Stosowanie rabatów promocyjnych
      • Zmiana adresu e-mail wprowadzonego dla tego zamówienia


      Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

      Wyślij opinię
      Przykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.

      Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie

      Wyślij opinię

      Dziękujemy za opinię.

      Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.

      Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.

      Nadal chcesz się z nami skontaktować?
    • Zrealizowane zamówienia
      Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
      Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
      Zwroty
    • zwrot
      zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
      Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
      Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
      Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
      Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
      Regulamin
    • Inne zasady
      Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
      POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Dołącz plik
Anuluj
Liczba wyświetleń artykułu