-
dostawa i odbiór
-
Metody dostawy
Metody dostawy
-
Dostawa FAQ
Dostawa FAQ
-
Metody dostawy
-
Zamówienia i płatności
-
Składanie zamówień
Składanie zamówieńCzy mogę anulować lub wprowadzić zmiany w zamówieniu?
Muszę anulować zamówienie
Po złożeniu zamówienia natychmiast rozpocznie się jego przetwarzanie w systemie, abyśmy mogli jak najszybciej je dostarczyć.
W zależności od statusu zamówienia możemy być w stanie je anulować. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, abyśmy mogli to sprawdzić.
Jeśli zamówienie zostało już wysłane lub zaczęło przechodzić przez nasz zautomatyzowany proces realizacji, nie będziemy mogli go anulować. Szczegółowe informacje na temat sposobu zwrotu otrzymanego zamówienia można znaleźć w naszej polityce zwrotów.
Muszę zmienić adres
Nie możemy zmienić adresu dostawy po złożeniu zamówienia. Jeśli obawiasz się, że będziesz niedostępny, niektórzy przewoźnicy mogą zostawić Twoją paczkę u sąsiada lub w bezpiecznym miejscu. Użyj przycisku "Kliknij, aby śledzić zamówienie" w wiadomości e-mail "Zamówienie wysłane", aby sprawdzić, czy te opcje są dostępne.
Jeśli nie możesz już uzyskać dostępu do wybranego adresu, skontaktuj się z działem obsługi klienta, a my poprosimy naszego partnera dostawczego o zwrot zamówienia z powrotem do nas w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy. Należy pamiętać, że jeśli jest to możliwe, może to potrwać do 14 dni. Jeśli nadal chcesz złożyć zamówienie, musisz złożyć je ponownie, ponieważ możemy wysłać je tylko na adres podany przy składaniu zamówienia.
Muszę zmienić zamówienie
Po złożeniu zamówienia nie możemy wprowadzać w nim żadnych zmian, w tym:
- Dodawanie lub usuwanie produktów,
- Zmiana kolorów lub rozmiarów
- Zmiana opcji dostawy
- Stosowanie rabatów promocyjnych
- Zmiana adresu e-mail wprowadzonego dla tego zamówienia
Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie
Wyślij opinięPrzykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie
Wyślij opinięDziękujemy za opinię.
Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.
Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Nadal chcesz się z nami skontaktować?
-
Zrealizowane zamówienia
Zrealizowane zamówienia
-
Informacje o produkcie
Informacje o produkcie
-
Składanie zamówień
-
Zwroty i refundacje
-
Zwroty
Zwroty
-
zwrot
zwrot
-
Zwroty
-
Personalizacja
-
Personalizacja
Personalizacja
-
Personalizacja
-
Sklepy i usługi
-
Informacje o sklepie
Informacje o sklepie
-
Informacje o sklepie
-
Moje konto
-
Pierwsze kroki
Pierwsze kroki
-
Problemy techniczne
Problemy techniczne
-
Pierwsze kroki
-
Zasady dotyczące witryny
-
Regulamin
Regulamin
-
Inne zasady
Inne zasady
-
POLITYKA PRYWATNOŚCI
POLITYKA PRYWATNOŚCI
-
Regulamin