Powrót do Sports Direct Polska
Logo
Powrót do Sports Direct Polska

Jak możemy pomóc?

  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
    • Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
    • zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
    • Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami
  • dostawa i odbiór
    • Metody dostawy
      Metody dostawy
    • Dostawa FAQ
      Dostawa FAQ
  • Zamówienia i płatności
    • Składanie zamówień
      Składanie zamówień
      Czym jest uwierzytelnianie płatności

      Uwierzytelnianie płatności lub zabezpieczenie 3D to metody zapobiegające oszustwom wprowadzane przez wydawców kart.

      • Verified by VISA (VbV) i MasterCard Secure Code (MSC) działają w ten sam sposób, wykorzystując hasła ustawione u dostawcy karty w celu ochrony podczas zakupów online. Podczas dokonywania zakupów w naszym sklepie konieczne będzie wprowadzenie hasła podczas procesu płatności.
      • Jak aktywować kartę?
      • Kartę należy zarejestrować w witrynie dostawcy karty, wybierając opcję ustawienia uwierzytelniania płatności. Zostaniesz poproszony o podanie danych karty i ustawienie hasła. Po zarejestrowaniu karty, podczas zakupów online w przyszłości wystarczy wprowadzić hasło.
      • Z kim mogę się skontaktować w celu uzyskania dalszych informacji?
      • Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat procesu uwierzytelniania płatności, skontaktuj się bezpośrednio z wydawcą karty.

      Jeśli Twoja karta zostanie odrzucona przez nasz system przetwarzania płatności online, sprawdź dokładnie, czy wszystkie wprowadzone dane są zgodne z danymi rozliczeniowymi.

      Jeśli masz pewność, że używasz ważnej karty, spróbuj ponownie przy użyciu tej samej karty kredytowej lub debetowej lub złóż zamówienie ponownie przy użyciu innej karty. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z dostawcą karty.

      Nie mamy kontroli nad procesem uwierzytelniania płatności, więc nie będziemy w stanie pomóc w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących uwierzytelniania.

      Należy pamiętać, że zamówienie zostanie przetworzone dopiero po otrzymaniu autoryzacji od wystawcy karty płatniczej w celu przetworzenia płatności.


      Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

      Wyślij opinię
      Przykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.

      Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie

      Wyślij opinię

      Dziękujemy za opinię.

      Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.

      Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.

      Nadal chcesz się z nami skontaktować?
    • Zrealizowane zamówienia
      Zrealizowane zamówienia
    • Informacje o produkcie
      Informacje o produkcie
  • Zwroty i refundacje
    • Zwroty
      Zwroty
    • zwrot
      zwrot
  • Personalizacja
    • Personalizacja
      Personalizacja
  • Sklepy i usługi
    • Informacje o sklepie
      Informacje o sklepie
  • Moje konto
    • Pierwsze kroki
      Pierwsze kroki
    • Problemy techniczne
      Problemy techniczne
  • Zasady dotyczące witryny
    • Regulamin
      Regulamin
    • Inne zasady
      Inne zasady
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
      POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • Skontaktuj się z nami

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Dołącz plik
Anuluj
Liczba wyświetleń artykułu