-
dostawa i odbiór
-
Metody dostawy
Metody dostawy
-
Dostawa FAQ
Dostawa FAQ
-
Metody dostawy
-
Zamówienia i płatności
-
Składanie zamówień
Składanie zamówień
-
Zrealizowane zamówienia
Zrealizowane zamówieniaMój przedmiot jest niekompletny lub brakuje w nim części
Jeśli przedmiot nie został dostarczony w stanie kompletnym:
W przypadku zamówień złożonych online - prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w ciągu 28 dni od dostarczenia przesyłki. Kontaktując się z nami, prosimy o podanie szczegółów dotyczących brakującej części i dołączenie zdjęcia paczki/opakowania przedmiotu wykazującego jakiekolwiek oznaki uszkodzenia, abyśmy mogli lepiej zrozumieć problem i udzielić dalszej pomocy.
W przypadku zamówień zakupionych w sklepach - prosimy o wizytę w sklepie z produktem i dowodem zakupu, aby uzyskać pomoc.
Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie
Wyślij opinięPrzykro nam, że nie mogliśmy Ci pomóc. Pomóż nam dopracować ten artykuł, pozostawiając informacje zwrotne.Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie
Wyślij opinięDziękujemy za opinię.
Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.
Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Nadal chcesz się z nami skontaktować?
-
Informacje o produkcie
Informacje o produkcie
-
Składanie zamówień
-
Zwroty i refundacje
-
Zwroty
Zwroty
-
zwrot
zwrot
-
Zwroty
-
Personalizacja
-
Personalizacja
Personalizacja
-
Personalizacja
-
Sklepy i usługi
-
Informacje o sklepie
Informacje o sklepie
-
Informacje o sklepie
-
Moje konto
-
Pierwsze kroki
Pierwsze kroki
-
Problemy techniczne
Problemy techniczne
-
Pierwsze kroki
-
Zasady dotyczące witryny
-
Regulamin
Regulamin
-
Inne zasady
Inne zasady
-
POLITYKA PRYWATNOŚCI
POLITYKA PRYWATNOŚCI
-
Regulamin