-
Delivery & Collection
-
Delivery Methods
Delivery Methods
-
Delivery FAQs
Delivery FAQs
-
Delivery Methods
-
Orders & Payments
-
Placing Orders
Placing Orders
-
Completed Orders
Completed OrdersWhy has my order/item(s) been cancelled?
Sorry your order or item(s) have been cancelled.
If the item(s) you've ordered are out of stock at the time of packing your order, we need to cancel it.
An order will also be cancelled if the billing address details don't match the details your bank has on record.
We send an email out to confirm the cancellation and you have not been charged.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Tak Nie
Wyślij opinięDziękujemy za opinię.
Jeśli chcesz bardziej szczegółowo opisać, w jaki sposób możemy ulepszyć tę treść, możesz podzielić się konkretnymi opiniami z autorem artykułu poniżej.
Uwaga: ta opinia NIE łączy Cię z zespołem obsługi klienta. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, naciśnij przycisk Anuluj poniżej, a następnie naciśnij przycisk Skontaktuj się z nami i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Nadal chcesz się z nami skontaktować?
-
Product Info
Product Info
-
Placing Orders
-
Returns & Refunds
-
Returns
Returns
-
Refunds
Refunds
-
Returns
-
Personalisation
-
Personalisation
Personalisation
-
Personalisation
-
My Account
-
Getting Started
Getting Started
-
Technical Issues
Technical Issues
-
Getting Started
-
Site Policies
-
Terms & Conditions
Terms & Conditions
-
Other Policies
Other Policies
-
Privacy and Cookies Policy
Privacy and Cookies Policy
-
Terms & Conditions